حفظ نظافت شهر، احترام به حقوق شهروندی است

حفظ نظافت شهر، احترام به حقوق شهروندی است
لزوم حفظ نظافت و پاکیزگی شهر در نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، بر لزوم هم‌کاری و توجه ویژه‌ی شهروندان به پاکیزگی و حفظ نظافت شهر در جشن نیمه شعبان، تاکید کرد و آن را احترام به حقوق شهروندی دانست.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین ، محمدرضا قربانی ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج‌الله تعالی فرجه) افزود: لازم است در برگزاری جشن های اعیاد ملی و مذهبی تمام شئونات به خصوص نظافت شهر در نظر گرفته شود تا فرهنگ غنی اسلامی ما در آن حفظ گردد.
وی اضافه کرد: با توجه به توصیه های ارائه شده به شهروندان طی سال‌های اخیر در مناسبت اعیاد و مناسبتهای مذهبی در ماه‌های شعبان، محرم و صفر و...، شاهد کاهش ریختن زباله و ظروف یک‌بار مصرف غذاهای نذری در سطح شهر بودیم، ولی باز هم با حد مطلوب فاصله داریم.
قربانی با اشاره به این‌که پاکیزگی نشانه‌ی ایمان است و رعایت آن بر مسلمانان الزامی است، افزود: مردم باید در برپایی مراسم مذهبی ضمن تکریم مقام بزرگان دین، پاکی و پاکیزگی را از آن‌ها الگو بگیرند و چهره‌ی شهر را با حفظ پاکیزگی همیشه زیبا نگه دارند.
قربانی گفت: در سال‌های اخیر کارگران واحد تنظیف شهرداری زحمات زیادی را در خصوص جمع‌آوری زباله‌های ریخته شده در سطح شهر متقبل شده‌اند که از شهروندان می‌خواهیم با حفظ و نگه‌داری تمیزی و زیبایی شهر، شهرداری را در ارائه‌ی خدمات بهتر و ارزنده‌تر به شهر و شهروندان یاری دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات