انجام ۳۰۹ عملیات در فروردین ماه امسال توسط آتش نشانان

انجام ۳۰۹ عملیات ‍در فروردین ماه امسال توسط آتش نشانان
۹۰ نفر از شهروندان نجات یافتند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انجام ۱۶۹ مورد عملیات اطفاء حریق و ۱۴۰ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مهندس علی عسکری گفت: در فروردین ماه در مجموع ۱۶۹ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۵۷ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۱۸ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۳۸ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۳ مورد مربوط به مراکز تجاری، ۲ مورد مربوط به مراکز دولتی و ۴۱ مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.
وی همچنین از انجام ۱۴۰ مورد عملیات امداد و نجات در مدت یاد شده خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۵ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۲۲ مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، ۳۸ مورد چیدن حلقه و قفل، ۲۴ مورد امداد اسانسور، ۱۳ مورد امداد تصادفات خودرویی، ۴ مورد سقوط از ارتفاع و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.
عسکری اظهار داشت: در مجموع این عملیات ها ۹۰ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۵۷ نفر مجروح شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد ۴۶۹ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۴۵ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات