تخصص محوری اساس اجرای پروژه های عمرانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، محمد حسین قبادی شهردار منطقه دو در جلسه شورای اداری این منطقه که با حضور سرپرست شهرداری مرکز استان ، معاونان و مشاوران شهرداری در منطقه دو برگزار شد ، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ۸۱ ماهه  مهدی عبوری شهردار سابق ساری و انتصاب مهندس فرزانه به سمت سرپرستی شهرداری مرکز استان را تبریک گفته و اظهار داشت: موفقیت و رضایتمندی  شهروندان با تلاش ، تخصص محوری ، نظم و انضباط اداری ، تکریم ارباب رجوع ، وحدت و همدلی روز افزون بین کارکنان مسیر خواهد شد .

وی با تقدیر از تلاش کارکنان شهرداری منطقه دو ، افزود: مجموعه شهرداری این منطقه در حوزه های خدمات شهری ، فنی  و عمرانی در بارندگی روزهای پایانی سال گذشته حضور موثر و فعالی را در جهت ارائه خدمات به شهروندان داشته اند.

قبادی با اشاره به پروژه های شهرداری منطقه دو در سال ۹۷ ادامه داد: پیاده رو سازی معابر ، آسفالت خیابان های سطح منطقه مانند شیخ طبرسی و جمهوری اسلامی در راستای سهولت عبور ومرور و ارائه مستمر خدمات شهری در جهت رفاه حال شهروندان اجرایی شد.

این مسئول ، بهره برداری از بوستان ولایت را مهمترین پروژه سال گذشته در حوزه منطقه دو شهری دانست و ادامه داد: این بوستان به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور در محل پادگان سابق ساری و به همت تیم مدیریت شهری احداث شده و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه گردیده است.

شهردار منطقه دو در پایان برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب تر در سال  و لزوم تخصص محوری۹۸ را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: اتمام پروژه های نیمه کاره و آسفالت معابر در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات