هیات مدیره باشگاه شهرداری در اسرع وقت معرفی شود

هیات مدیره باشگاه شهرداری در اسرع وقت معرفی شود

در نشست بررسی وضعیت باشگاه شهرداری اراک بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ،گفت: شهرداری در اسرع وقت نسبت به معرفی هیات مدیره باشگاه اقدام کند و بعد از استقرار باشگاه شهرداری، تیم به باشگاه شهرداری منتقل شود.
وی اظهار داشت: باشگاه شهرداری پس از این فرآیند نسبت به بدهی و ادامه فعالیت تیم تصمیم گیری و با کمک مالی شهرداری و توان مالی بنگاه های اقتصادی استان، مشکلات بدهی برطرف شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این استان قطب صنایع کشور به شمار می رود و مردم انتظار دارند بنگاه های اقتصادی در بخش های مختلف در حوزه بهداشت، ورزش و آموزش و پرورش پر رنگ تر حضور داشته باشند.
اکرمی افزود: کارگروهی در این زمینه در استان تشکیل خواهد شد تا بنگاه های اقتصادی استان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی ورود کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: ۲ رشته هندبال و والیبال در لیگ برتر فعالیت ورزشی دارند و تحت پوشش قرار دادن این ۲ رشته، مطالبه جدی شهروندان استان است.
عابد حقدادی افزود: این مهم منجر به حفظ سهیمه لیگ برتر استان خواهد شد و حمایت هایی در این زمینه شکل می گیرد.
وی اظهار داشت: سایر رشته ها نیز برای تحت پوشش قرار گرفتن باشگاه شهرداری پیشنهاد شده است که با اولویت بندی در کارگروه تخصصی مطرح خواهد شد.
عابد حقدادی افزود: شهرداری، شورای شهر و باشگاه بر فعالیت این دو تیم موافق هستند و امیدواریم با این حمایت موفقیت بیشتری کسب کنند، همچنین تصمیم بر این است رشته‌هایی در حوزه بانوان و آقایان نیز برای راه اندازی در باشگاه ارائه و با اعلام موافقت شورا و شهرداری اراک فعال شوند.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات