به مناسبت "روز سنه "همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سنندج برگزار می شود

به مناسبت "روز سنه "همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سنندج برگزار می شود

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز "سنه" خبر داد و گفت: این همایش به منظور گرامیداشت ششم اردیبهشت ماه روز "سنه" و با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان برگزار می شود.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش پیاده روی خا نوادگی به مناسبت گرامیداشت ششم اردیبهشت ماه روز "سنه" خبر داد.
مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج گفت: با توجه به اینکه در تقویم روز ششم اردیبهشت بنام روز سنه نامگذاری شده شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.
کیوان تیشه گران اظهار داشت: به همین مناسبت یکی از برنامه های تدارک دیده شده، برگزاری برنامه های ورزشی در راستای گرامیداشت روز "سنه" و با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان است.
وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سنندج خبر داد و اعلام کرد: این همایش از ساعت ۸ صبح روز جمعه ششم اردیبهشت ماه از میدان هفت آسیاب (میدان گاز ) به سمت پارک کودک برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند برای شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی از طرق چادرهایی که در میدان آزادی و میدان اوراز از روز چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ و جمعه ساعت ۷ صبح در محل تجمع اولیه میدان هفت آسیاب ( میدان گاز ) تعبیه شده اند، ثبت نام نمایند.
تیشه گران اعلام کرد : در پایان این همایش پیاده رویی و به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی نفیسی نظیر دو چرخه ، تبلت وبیش از ۳۰ عدد کارت هدیه اهداء خواهد شد.
مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از تمامی شهروندان دعوت نمود : با حضور پرشور در این همایش ورزشی اولین سال برگزاری مراسم های روز سنه را جشن بگیریم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات