دانش آموزان کرمانی در خصوص «تفکیک زباله از مبدا» آموزش دیدند

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان:
دانش آموزان کرمانی در خصوص «تفکیک زباله از مبدا» آموزش دیدند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، از آموزش ۷۹۰ دانش‌آموز در مورد چگونگی تفکیک زباله از مبداء طی سه روز اخیر و به مناسبت هفته جهانی «زمین پاک» خبر داد.
محمدرضا قربانی در گفت‌وگو با کرمان آنلاین افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش حدود ۴۰۰ دانش آموز از چهار مدرسه (دو مدرسه دخترانه امام هادی و ولیعصر و دو مدرسه پسرانه شهرداری و معلم) تحت آموزش قرار گرفتند.
وی با اشاره به این که صبح امروز نیز شش مدرسه در این برنامه‌ی آموزشی شرکت کردند، افزود: صبح امروز ۳۹۰ دانش آموز دختر از مدارس شمیم بهشت ، مائده ، نهال، دانشوران، نگین و یاس در فرهنگسرای کوثر آموزش های لازم را در زمینه‌ی چگونگی تفکیک زباله و پسماندهای خشک از تر فرا گرفتند.
قربانی خاطرنشان کرد: تمامی آموزش ها در زمینه پسماند و چگونگی تفکیک زباله از مبداء در قالب نمایش عروسکی و در محل فرهنگسرای کوثر به دانش‌آموزان ارایه شده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان در ادامه از برنامه‌ی آموزشی تفکیک زباله از مبداء در فرهنگ‌سرای قمر بنی هاشم خبر داد و گفت: در روزهای شنبه و یک شنبه نیز دانش آموزان مدارس مختلف در این فرهنگسرا تحت آموزش قرار می‌گیرند.
مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید amozehtafkikdaneshamozan.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید amzeshtafkik.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید tafkikbedaneshamoz.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات