انجمن "مهر و میراث "در شهرستان زرند تشکیل شد.

انجمن "مهر و میراث "در شهرستان زرند تشکیل شد.

ضمن نشستی با حضور مهدلو شهردار زرند ،اسلامی رئیس میراث، اسدی عضو شورای اسلامی شهر انجمن مهر و میراث شهر زرند آغاز بکار کرد.

محمدرضا مهدلو شهردار زرند با بیان اهمیت حفظ مواریث فرهنگی ، تلاش برای رونق صنعت گردشگری را یکی از اهداف شهرداری زرند عنوان کرد و گفت: شهرداری زرند آماده هرگونه همکاری برای تحقق اهداف این انجمن می باشد.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری زرند هم با تمجید از فعالیتهای عمرانی شهرداری در سال ۹۷ گفت: این حجم از فعالیتهای عمرانی در سال ۹۷ از یک نهادی که غالب مردم نسبت به بیرون آمدنش از شرایط اضطرار تردید داشتند باور کردنی نبود.

اسلامی افزود: اکنون اعتماد مردم به شهرداری بازیابی شده و این میسر نمیشد مگر اینکه مردم شاهد اقدامات انقلابی این مجموعه در بحث عمران شهری باشند.

وی از مهندس مهدلو بعنوان مدیری توانمند ، خوشفکر و خستگی ناپذیر و مشورت پذیر نام برد و افزود: بی تردید یکی از دستگاههایی که سال ۹۷ بیشترین همکاری را با میراث زرند داشت شهرداری زرند بود .

اسلامی هدف تشکیل انجمن مهر و میراث را تلاش برای حفظ و مرمت ابنیه های تاریخی شهر زرند، ایجاد بازارچه های صنایع دستی ، رفع موانع سرمایه گزاریهای حوزه گردشگری و همکاری جهت برگزاری رویدادهای گردشگری عنوان کرد .

فرهاد اسدی عضو شورای اسلامی شهر زرند هم با اعلام هرگونه همکاری شورا با انجمن مهر و میراث گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری افتاده و مطمئن هستیم در سال ۹۸ هم با رویکردی که شورای محترم اسلامی شهر برای عمران و آبادانی شهر و خصوصا فعالیتهای مرتبط با گردشگری و صنایع دستی و میراث فرهنگی خواهد داشت شاهد حرکتی خوب در این امور خواهیم بود.

در ادامه آقای عمرانی بعنوان نماینده حوزه میراث، خانم زعیم باشی بعنوان نماینده حوزه صنایع دستی و آقای روشنپور بعنوان نماینده بخش سرمایه گزار گردشگری به بیان مسائل و مشکلات حوزه های مرتبط پرداختند.

در پایان مهدلو شهردار زرند ضمن قدردانی از تشکیل انجمن" مهر و میراث " زرند از راه اندازی بازارچه صنایع دستی و تولیدات خانگی و همکاری جهت دوباره سازی نماد یخدان های زرند ، مشارکت در مرمت و نگهداری برج زرندوئیه خبر داد.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات