خبرنگاران اصفهان، مطالبات شهر را چگونه مطرح کردند؟

خبرنگاران اصفهان، مطالبات شهر را چگونه مطرح کردند؟

شهردار اصفهان صبح امروز _ چهارشنبه ۴ اردیبهشت_ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

چهارمین نشست خبری قدرت الله نوروزی امروز  با حضور اصحاب رسانه این کلانشهر برگزار شد؛ در این نشست پس از ایراد سخنان شهردار، خبرنگاران به طرح سوالات خود در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، گردشگری ، برون سازمانی، مدیریت شهری، اقتصادی و ..... پرداختند. نوروزی نیز به  سوالات مطرح شده پاسخ داد که اهم سوالات به شرح ذیل است:

خبرنگار خبرگزاری شبستان پرسید: سال گذشته رییس کمیسیون فرهنگی شورا اعلام کرد که پنج میلیارد تومان برای کانون های فرهنگی اختصاص داده شده است، اگر این میزان صحیح است چه مقدار از آن تخصیص یافت و در بودجه ۹۸ برای کانون های فرهنگی و مساجد چه میزان اعتبار در نظر گرفته شده است؟

خبرنگار پایگاه خبری نوسان با دغدغه حفظ فضای سبز شهر پرسید: شهرداری اصفهان تا چه میزان بر روی فضای سبز کنترل دارد؟

خبرنگار پایگاه خبری شورا تریبون پرسید: شما از جامعه حقوقدانان هستید سوال من این است که طرح شکایت از سوی دفتر شهردار و سه وکیل دادگستری به وکالت از ۱۶ نفر از منتسبان شهرداری علیه یک کانال تلگرامی مطرح شده که در دادگاه رای برائت صادر شد، در صورت مبرا شدن این کانال از سایر اتهامات و اعاده حیثیت مبنی بر جرم افترا علیه شهرداری، پاسخ شما به شهروندان چیست؟ آیا رفتار شهردار متناقض با آزادی و بیان اندیشه نیست؟ در حالی که شعار اصلی اصلاح طلبان آزادی بیان بود؟

خبرنگار روزنامه نصف جهان پرسید: با توجه به اینکه چاپ آگهی شهرداری های استان منوط به دریافت «م. الف» ارشاد است و روزنامه اصفهان زیبا این موضوع را نادیده می‌گیرد، چه نظری در این باره دارید؟

خبرنگار روزنامه دنیای اقتصاد پرسید: با وجود گذشت دو سال از حضورتان در شهرداری اصفهان هنوز تفکر سازه‌ای در شهرداری قالب است و تفکر نرم‌افزاری و خلاق به حاشیه رفته است، برای رفتن به سمت تفکر خلاق و نرم‌افزاری چه برنامه‌ای دارید؟ چه راه‌کارهایی برای افزایش درآمد شهرداری در نظر دارید؟ ۱۸ درصد افزایش بودجه گفته شده در سال ۹۸، قرار است از کجا تامین شود؟ پیش‌بینی شده طی سه سال آینده سیل مهاجرت به اصفهان افزایش ‌یابد که با رخدادهای اخیر شاید این اتفاق زودتر شروع شود، پیش‌بینی شهرداری برای فراهم کردن زیرساخت‌ها در شهر چیست؟

خبرنگار خبرگزاری مهر پرسید: شاخص امتیاز شهرداری توجه به پروژه‌های عمرانی است. علاوه بر این مسائل مهم دیگری هم وجود دارد که تقریبا به حاشیه رفته و به آن ها کم توجهی شده است، من به عنوان شهروند این شهر موضوع سرویس های بهداشتی را بسیار مهم می دانم و بارها به آن هم اذعان شده است،  ما به عنوان نماینده مردم انتظار داریم راهکارهای توسعه فضای سبز اصفهان را پیگیری کنید، قرار بود درختچه های مقاوم به خشکسالی در شهر کاشته شود که طرح آن به شهرداری ارائه شده اما این طرح مسکوت مانده است. برای ارتقاء فضای سبز شهر اصفهان چه چاره ای اندیشیده اید؟ همچنین در خصوص برداشت های بی رویه شهرداری از پساب های شهری نیز توضیح بدهید؟

خبرنگار روزنامه زاینده رود پرسید: با توجه به نظرات امام جمعه موقت اصفهان درباره برنامه هایی که در سطح شهر با موسیقی شاد برگزار می شود و ممکن است مردم را دچار گناه کند، چه تدابیری دارید؟

بیشتر بخوانید در:

خبرنگاران از شهردار اصفهان چه پرسیدند؟

خبرنگاران از شهردار اصفهان چه پرسیدند؟

خبرنگار رسانه خبر آنلاین پرسید: به اصفهان سرزمین پروژه های نیمه تمام می گویند، بسیاری از این پروژه ها ملی است که در صورت راه اندازی آن ها اشتغال رونق پیدا می کند، برای انجام این پروژه های ملی چه برنامه هایی دارید؟ اصلاح مسیر خیابان ارغوانیه که جزو مطالبات مردمی است و تصادفات زیادی هم آن جا صورت می گیرد به کجا رسید؟ درباره کاهش تعداد مشاوران و میزان رضایت از عملکرد آن ها توضیح دهید؟

خبرنگار روزنامه امتیاز و رسانه راه مردم پرسید: برای کاهش دیوار بی اعتمادی بین مردم و شهرداری چه کارهایی انجام داده اید؟

خبرنگار روزنامه اصفهان امروز پرسید: درباره بودجه ۹۷ که گفته شد بیش از ۸۰ درصد از آن محقق شده است، بیشتر توضیح دهید؟ طرح هایی که برای چهارباغ ارائه شده، مجوز آن را از سازمان های اصفهان گرفته اید یا مجوزهای کشوری دارید؟ مدیریت شهری برای طرح بازچرخانی آب برنامه هایی داشت آیا این برنامه ها تغییر کرده یا به قوت خود باقی مانده است؟

خبرنگار نشریه گردشگران پرسید: در حوزه میراث فرهنگی در مجموعه گردشگری کوه نخودی چه برنامه ای دارید؟ آیا برای مترو مواردی چون استفاده در مواقع بحران در نظر گرفته شده یا خیر؟

خبرنگار خبرگزاری ایسنا پرسید: متاسفانه شهرداری اصفهان در خصوص برخورد با تخلفات چه در داخل و چه خارج از شهر ضعیف عمل کرده که نمونه های آن شامل ساخت و سازهای ارتش در شمال کوه صفه است که مانع عبور نسیم در شهر بوده همچنین ساخت و سازهای حوزه علمیه در روستای هویه که بستر زاینده رود را تحت تاثیر خود قرار داده، در مورد تخلفات داخل شهر هم چهار هکتار فضای سبز در چهارباغ بالا خلاف فروشی شده است که از شهردار محترم درخواست توضیح در این خصوص را دارم؟

خبرنگار باشگاه خبرنگاران معلول پرسید با توجه به وجود مشکلات بسیار بر سر راه تردد معلولان در شهر اصفهان، شهرداری چه برنامه ای برای مناسب سازی خیابان ها دارد؟

حضور شجاعانه شهرداری اصفهان در استان های سیل زده را جزئی از تحقق دیپلماسی شهری دانست و پرسید: برای ادامه تحقق دیپلماسی شهر بعد از این بحران چه برنامه ای دارید؟ همچنین در خصوص وضعیت خیابان آقانورالله نجفی چه اقداماتی انجام شده و برنامه مدیریت شهری برای به حداقل رساندن آسیب ها به بافت تاریخی چیست ؟

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات