پیام تبریک شهردار آذرشهر به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام تبریک شهردار آذرشهر به مناسبت روز جهانی کارگر

به گزارش روابط عمومی شهرداری آذرشهر محمد رضا ایمانی شهردار آذرشهر به مناسبت روز جهانی کار و کارگر این روز بزرگ و فرخنده را به تمام تلاشگران عرصه سازندگی ایران اسلامی خصوصا کارگران شهرداری آذرشهر تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است

کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی "رونق تولید " محسوب می‌شوند. زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.

توسعههمه جانبه کشور از صنعت و کشاورزی گرفته تا حوزه‌های خدماتی و عمرانی، با دستان پر تلاش کارگران مسیر شکوفایی خود را پیگیری می‌کند؛ در این میان جایگاه کارگران سخت کوش شهرداری به واسطه حضور مستمر در سطح شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است  اینجانب ضمن تبریک این روز عزیز به تمام تلاشگران عرصه سازندگی ایران : قدردان منزلت و ایثار این قشر شریف هستیم و مصممیم که با همراهی شورای محترم، در چارچوب‌های قانونی از کارگران عزیز حمایت کنیم.

امید است  در راستای توسعه اشتغال، کارآفرینی و تولید در سال ۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان رونق تولید نامگذاری شده است، بتوانیم گام‌های بلندی برای شکوفایی اقتصادی برداریم.
ایمانی
شهردار آذرشهر




لینک اصل خبر در سایت شهرداری آذرشهر

    منبع خبر

    شهرداری آذرشهر

    شهرداری آذرشهر

    شهرداری آذرشهر یک شهرداری در شهر آذر شهر می باشد

      نظرات