تور دامغان گردی و اردوی یک روزه فرهنگیان توسط شهرداری و شورای شهر برگزار شد

تور دامغان گردی و اردوی یک روزه فرهنگیان توسط شهرداری و شورای شهر برگزار شد

تور دامغان گردی و اردوی یک روزه فرهنگیان دامغان، بزرگداشت هفته مقام معلم توسط شهرداری و شورای شهر در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ برگزار شد. در این برنامه فرهنگیان عزیز از تعدادی مناطق تاریخی و طبیعی شهرستان دیدن کردند. بازدید از مسجد اعظم تاریخانه، تپه حصار، کوه مهرنگار و سرچشمه دیباج از برنامه های این تور دامغان گردی بود. فرهنگیان عزیز با حضور در اردوگاه شهید صدوقی چشمه علی دامغان، ادامه این برنامه را انجام دادند. بیان جایگاه ومقام ومنزلت معلم از دیداسلام و علمای تعلیم و تربیت و ارایه گزارش اهم فعالیتها و برنامه های پیش روی شهرداری و شورای اسلامی شهر،توسط رضازارع زاده رئیس و سخنگوی شورا ی اسلامی شهر در اجتماع بیش از۳۰۰ نفراز فرهنگیان عزیزشرکت کننده در اردوی یک روزه دامغان گردی.
در این مراسم که در اردوگاه شهید صدوقی چشمه علی برگزارشد،زارع زاده به سئوالات حاضرین در خصوص مسائل و مشکلات شهروهمچنین طرحهای عمرانی پاسخ دادندودرپایان باهم اندیشی حضارمحترم پیشنهادات مفیدوسازنده ای برای آینده کانون بازنشستگان آموزش وپرورش ارائه شد. شایان ذکر است در این برنامه فرهنگی اقای حسینی پور مسئول محترم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شورای اسلامی شهرنیز حضور داشتندوپاسخگوی سئوالات حضار بودند.
برنامه تور دامغان گردی و اردوی یک روزه فرهنگیان عزیز،باهمت و میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر دامغان و با همکاری ادارات آموزش و پرورش و میراث فرهنگی شهرستان دامغان برگزار گردید. لینک اصل خبر در سایت شهرداری دامغان

    منبع خبر

    شهرداری دامغان

    شهرداری دامغان یک شهرداری در شهر دامغان می باشد

      نظرات