برگزاری طرح کودک فیروزه ای...

برگزاری طرح کودک فیروزه ای...

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری طرح کودک فیروزه ای در سی مسجد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان از برگزاری طرح کودک فیروزه ای در سی مسجد خبر داد و گفت: استقبال کودکان و نوجوانان یزدی از این طرح در روزهای آغازین آن کم‌نظیر است.

وی در طرح کودک فیروزه‌ای در مسجد ولایت یزد اظهار داشت: طرح کودک فیروزه‌ای به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مشارکت کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد در ماه مبارک رمضان، سی عصر ماه مبارک رمضان در سی مسجد شهر یزد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: در این طرح غالباً کودکان و نوجوانان در همراهی با خانواده‌های خود در مساجد حضور پیدا می‌کنند تا با شرکت در برنامه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و تفریحی آغشته به مضامین دینی و اخلاقی، واپسین لحظات باقی مانده تا اذان مغرب را با سهولت طی کنند و خاطره خوشی از لحظات ناب ماه مبارک رمضان در یاد و خاطرشان به یادگار بماند.

ملازینلی تصریح کرد: با برگزاری چنین رویدادهایی سعی می‌شود تا ضمن فراهم آوردن لحظاتی خوش و پرنشاط برای کودکان و نوجوانان، برای آنان تعلق خاطر و دل بستگی مضاعفی نیز نسبت به مساجد و کانون‌های معنوی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط مضاعف دستگاه‌های فرهنگی با کودکان و نوجوانان برای اجرای برنامه‌های فاخرتر و پربارتر را نیز می‌توان از دیگر دستاوردهای چنین رویدادهایی عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات