عملیات اجرایی اصلاح پل و بلوار امام رضا(ع) از اوایل هفته جاری رسما آغاز می شود.

عملیات اجرایی اصلاح پل و بلوار امام رضا(ع) از اوایل هفته جاری رسما آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی در حاشیه بازدید از محل اجرای پروژه اصلاح پل ورودی، گفت: در اولین مرحله از عملیاتی کردن این پروژه، میدان خواجه نظام الملک و تاسیسات اطراف میدان جمع آوری میشود.

وی ضمن اشاره به زمان شروع رسمی این عملیات، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و توجیه عوامل اجرایی به زودی کار جمع آوری میدان خواجه نظام شروع خواهد شد.


شهردار چناران، بیان کرد: در طول روزهای گذشته طی جلساتی که با ادارات خدمات رسان شامل قسمت برق، مخابرات، گاز،آبفای شهری، محیط زبست و عوامل راهور شهری برگزار شد، ضمن توجیه پروژه، مقرر شد هریک از ادارات مزبور نیز نسبت به جمع آوری تاسیسات خود در عمق و روی زمین اقدام کنند.

مهندس بارویی، اظهار داشت: پرسنل ما نیز در گام نخست کلیه تاسیسات و المانها، پایه پرچمها و برخی از گونه گیاهی اطراف پل را جمع آوری کردند و همچنین تابلوهای تبلیغاتی این محدوده نیز طبق ابلاغی که به پیمانکاران گردیده جابجا خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: چون بار اصلی ورود و خروج به داخل شهر از مسیر زیر پل انجام میشود، طبیعتاً در زمان جمع آوری میدان، این مسیر دچار بار ترافیکی خواهد شد که جا دارد ضمن عذرخواهی از شهروندان عزیز، این نوید را به همشهریان خوبمان بدهیم که مسیرهای جایگزین برای کاهش بار ترافیکی و تردد وسایل نقلیه پیش بینی شده که همزمان اطلاع رسانی میشود.

مهندس بارویی با بیان اینکه با اتمام این پروژه شاهد تحول شگرفی در شهرمان خواهیم بود، افزود: برکات اقتصادی و توسعه پایداری را که این پروژه برای شهر به همراه خواهد داشت، قطعا مردم خوبمان در آینده نچندان دور شاهد خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات