استفاده از ظرفیت شهروندان برای بهبود فعالیت مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، اولین جلسه کمیته مرکزی نظام پیشنهادات شهرداری مرکز استان با حضور ، فرزانه سرپرست شهرداری ، زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر و معاونان و مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد.

در این جلسه عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری ساری در سخنانی با تاکید بر حرکت مدیران در مسیر استفاده از توانمندی کارکنان و ظرفیت شهروندی در اداره امور شهر، اظهار داشت: سامانه نظام پیشنهادات راهکاری برای افزایش انگیزه کارکنان است و باید همکارانی که با این سامانه همکاری دارند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: سپردن فعالیت های مدیریت شهری به افراد کاربلد و کاردان در دستور کار قرار گیرد.

فرزانه با اشاره به لزوم تقویت ارتباط مدیریت شهری با شهروندان ادامه داد: سامانه نظام پیشنهادات شهرداری گامی در جهت بروز خلاقیت ها و استفاده از توانمندی شهروندان در فعالیت های مدیریت است.

سرپرست شهرداری ساری گفت: از سامانه نظام پیشنهادات برای شناسایی ظرفیت های شهر و شهرداری ساری استفاده خواهد شد.

فرزانه با اشاره به لزوم استفاده از ایده صاحب نظران در زمینه افزایش سرانه فضای سبز شهری افزود: شهرداران مناطق با همکاری سازمان سیما ، منظر و فضای سبز در جهت کاشت گل و گیاه و افزایش سرانه فضای سبز برنامه ریزی کنند.

وی استفاده از تجربه ، ظرفیت ،توانمندی و خلاقیت دانشگاهیان در سامانه نظام پیشنهادات را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: کمیته مرکزی نظام پذیرش پیشنهادات  ، فعالیت خود را با جدیت بیشتری پیگیری کرده و این جلسات بصورت منظم و مستمر برگزار شود.

سرپرست شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات با رویکرد کارشناس محور و شهروند مداری در دستور کار قرار گرفته و شهرداری نیز از هرگونه نظر و پیشنهاد استقبال خواهد کرد.

علی اکبر زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه در سخنانی با تاکید بر حفظ کرامت کارکنان گفت: توجه ویژه و استفاده از نیروهای متخصص و توانمند از مهمترین مواردی است که در سامانه نظام پیشنهادات باید مورد توجه قرار گیرد.

سید مصطفی طاهری معاون اداری مالی شهرداری ساری اثرگذاری و مشارکت کارکنان مجموعه شهرداری در سامانه نظام پیشنهادات را گام موثری برای تسریع خدمت رسانی به شهروندان دانست و تصریح کرد: معاونت اداری مالی همواره پشتیبان و حامی این سامانه خواهد بود.

در ابتدای این جلسه یاسر بهار فر مدیر اداره طرح و برنامه و دبیر کمیته مرکزی نظام پیشنهادات گزارشی از عملکرد سامانه نظام پیشنهادات شهرداری ارائه کرد.

شایان ذکر است در این جلسه حسن کلانتری رییس ستاد جامع مدیریت بحران شهرداری ، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک و یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به ارائه نظرات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات