پیام تبریک شهردار کلانشهر اراک به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطا...

پیام تبریک شهردار کلانشهر اراک به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطا...

مهندس شفیعی، با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه"روز ملی روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.
متن پیام شهردار کلانشهر اراک به شرح ذیل است:
درجهان امروز،روابط عمومی ها از ارکان مهم و تاثیرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوند مردم و مسوولین هستند.تاکید "مقام معظم رهبری مدظله العالی" بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان "بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان و منعکس کننده چگونگی مسایل سازمان ها " گواهی بر نقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.
بی شک،در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین سازمان و جهت دهی به برنامه ریزی های سازمان بر مبنای احساس تعهد و مسوولیت اجتماعی ، از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در سازمان است.
روابط عمومی و ارتباطات، ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را  سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سخت کوشانه تلاش کنند.
اینجانب،با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالین این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد ، مسوولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در تمامی دستگاه ها و ارگان ها به ویژه مدیران و کارشناسان فعال در روابط عمومی های حوزه مدیریت شهری، شاهد ارتقای سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه ها، علی الخصوص ارتباط هر چه بیشتر و بهتر شهروندان با مجموعه شهرداری باشیم.

محمد کریم شفیعی
شهردار کلانشهر اراک :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات