به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، از مدیر و کارکنان واحد روابط عمومی شهرداری شاهین شهر قدردانی گردید

به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، از مدیر و کارکنان واحد روابط عمومی شهرداری شاهین شهر قدردانی گردید

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در نشستی با مدیر و کارکنان واحد روابط عمومی شهرداری ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات گفت: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در تقویم بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی می باشد و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.
عشقی در ادامه تصریح کرد: روابط عمومی ها با اطلاع یابی ،اطلاع رسانی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند.
وی در ادامه گفت: خدمات ارزشمند و کوشش دست اندرکاران واحد روابط عمومی شهرداری که برای ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام های خوب و موثری بر می‌دارند، قابل قدردانی است.
بهرام نوری مدیر روابط عمومی شهرداری شاهین شهر نیز ضمن تشکر از برگزاری این نشست گفت: در حوزه روابط عمومی وظیفه داریم از مسوولیتی که به ما سپرده شده است بدرستی صیانت نماییم.
وی در ادامه تصریح کرد: توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی‌ها در همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها موید ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی خواهد بود و روابط عمومی به عنوان یک پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و تزریق نشاط و امید در جامعه تاثیرگذار خواهد بود.
در پایان جلسه از مدیر و کارکنان روابط عمومی شهرداری شاهین شهر با اهداء لوح سپاس قدردانی به عمل آمد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات