بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های در حال اجرای منطقه دو

بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های در حال اجرای منطقه دو

صبح امروز سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان به همراه شهردار منطقه دو و معاون حمل و نقل و امور زیربنایی این منطقه، از پروژه‌های در حال اجرای منطقه بازدید کردند.

به  گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، در این بازدید دو ساعته، شهردار کرمان از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌های منطقه دو قرار گرفت.

علی سعیدی، شهردار منطقه دو در حاشیه این بازدید، با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ هزار متر طول جدول‌گذاری در سطح منطقه در حال اجراست، گفت: ۶۳۰ متر طول جدول در میدان شهید ستاری، ۵۶۰  متر طول جدول در بولوار امام رضا (ع)، ۶۵۰ متر طول جدول در خیابان بقیه الله، ۹۰۰ متر طول جدول در رفیوژ وسط بولوار پارسیان و ۲۶۰۰ متر طول جدول در خیابان صاحب الزمان (عج) اجرا شده است.

وی همچنین به به‌سازی معابر شهرک الغدیر اشاره و تصریح کرد: معابر شهرک الغدیر به بیش از ۷۸۰۰ متر طول جدول نیاز دارد که در حال حاضر ۸۰۰ متر طول جدول در بولوار بعثت (غدیر یک)، ۸۶۰ متر طول جدول در بولوار ولیعصر (غدیر ۲) و ۳۰۰۰ متر طول جدول در غدیر ۳ اجرا شده و مابقی در دست اجراست.

سعیدی با بیان اینکه کاترزنی و پی‌کنی رفیوژ وسط بولوار هوانیروز نیز انجام شده است، افزود: تاکنون ۱۵۰ متر طول جدول در این معبر اجرا شده و مابقی در حال انجام است.

شهردار منطقه دو همچنین به احداث پارک «شب بو» در بولوار غدیر ۳ اشاره و خاطرنشان کرد: پارک شب بو به مساحت ۳۱۰۰ مترمربع با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidalamzadeaz۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidalamzadeaz۲m.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidalamzadeazmantaghe۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidalamzadeazmantaghe۲b.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات