بازار قلعه محمود ساماندهی می شود

بازار قلعه محمود ساماندهی می شود

احداث سه بوستان در سال جاری

شهردار منطقه یک شهر کرمان با بیان اینکه بازار قلعه محمود که وضعیت نابه‌سامانی داشت و محل اسکان افراد کارتن خواب و بی خانمان شده بود، گفت : به زودی این بازار ساماندهی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رضا خیاط زاده ادامه داد :در ادامه این روند ،مغازه هایی که  رها شده بودند ، مسدود و با پیگیری از اداره برق روشنایی این بازار نیز تامین و مشکل اهالی محله از نظر امنیتی بر طرف شد .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص روند اجرای طرح پیاده راه سازی میدان شورا گفت : این طرح هنوز در مرحله‌ی تصویب است و مصوبه پیاده راه سازی آن هنوز ابلاغ نشده که به محض ابلاغ ، در دستور کار حوزه‌ی امورزیربنایی قرار خواهد گرفت .

وی گفت : طی این طرح از میدان بسیج تا چهارراه پاسداران، دیگر تردد سواره وجود نخواهد داشت و صرفا برای تردد عابران پیاده طراحی می شود؛ ضمن اینکه مسیرهای بولوار پلیس و خیابان شهید ضیایی جایگزین مسیر سواره خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه در سال جاری سعی داریم در زمینه تملک املاک تقاطع بولوار جهاد و خیابان شهید رجایی (خورشید) اقدام کنیم، افزود : پیاده راه سلامت حدفاصل (بولوار شهید عباس پور (پارادیس) تا بلوار مهدیه) نیز در سال جاری به بهره برداری می رسد. ضمن اینکه تبدیل میدان های توحید (ارگ ) و شورا به پیاده راه هم در دستور کار قرار دارد.

خیاط زاده ساخت سه بوستان که یکی از آن ها در ضلع شمالی پل شهید بهشتی (سیدی )قرار دارد را از دیگر برنامه های این منطقه در سال جاری عنوان کرد و افزود : هم چنین بهسازی فضای اطراف یخدان مویدی را در دستور کار داریم و فعالیت های عمرانی مانند ترمیم و روکش آسفالت نیز هم چنان ادامه خواهد داشت.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات