۱۳هزار دانش آموز قوانین راهنمایی و رانندگی را در در پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین آموختند

۱۳هزار دانش آموز قوانین راهنمایی و رانندگی را در در پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین آموختند

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به دلیل اثرگذاری بالای آموزش به کودکان و نوجوانان، احداث نخستین پارک آموزش ترافیک در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت تا از این طریق قوانین ترافیکی آموزش داده شود.

وی عنوان کرد: پارک آموزش ترافیک قزوین با همکاری بخش خصوصی احداث شده و در حال حاضر دانش آموزان ۶۵ مدرسه شهر قزوین از خدمات این پارک آموزشی استفاده می کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳هزار دانش آموز از امکانات نخستین پارک آموزش ترافیک قزوین بهره مند شدند، تصریح کرد: این پارک آموزشی در ۲ شیفت صبح دایر بوده و در هر شیفت حدود ۱۰۰ دانش آموز را برای آموزش پذیرش می کند.

جهانگیری گفت: معابر و تجهیزات ترافیکی از قبیل پل های عابرپیاده، خط کشی گذر عرضی معابر و چراغ های راهنمایی در این پارک آموزشی مدل سازی شده تا دانش آموزان با قرار گرفتن در این فضا قوانین ترافیکی را آموزش ببینند.

وی بیان کرد: حضور کودکان و نوجوانان در این فضا برای آنان جذابیت بیشتری داشته و بستر لازم برای ارائه آموزش همراه با بازی و تفریح برای این قشر فراهم شود که قطع به یقین این مدل آموزشی اثرگذاری بیشتری دارد.

جهانگیری با بیان این که این پارک آموزشی نخستین پارک آموزش ترافیک در قزوین است، یادآور شد: پارک آموزش ترافیک در چهارراه راهنمایی رانندگی واقع‌ شده و آماده ارائه خدمات به دانش آموزان مدارس شهر قزوین است و مدیران مدارس پس از هماهنگی با این مرکز می توانند دانش آموزان را برای فراگیری قوانین ترافیکی همراه با بازی و تفریح به پارک آموزش ترافیک قزوین بیاورند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات