مهندس مهدلو شهردار زرند از آماده سازی بلوار شورا طرف چند روز آینده خبرداد .

مهندس مهدلو شهردار زرند از آماده سازی بلوار شورا طرف چند روز آینده خبرداد .

منتخب شورای شهر زرند از آماده سازی بلوار شورا برای زیر سازی و آسفالت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو با اعلام این خبر گفت: مجموعه شهرداری زرند طی چند ماه گذشته تمام توان و تجهیزات خود را به کار گرفت و توانستیم نسبت به روکش آسفالت بسیاری از معابر سطح شهر اقدام نماید.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر زرند گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهسازی معابر شهر از ابتدای سال گذشته بیش از ۲۵۰هزار متر مربع از معابر شهر زیر پوشش آسفالت قرار گرفته اند که این امر در سابقه شهرداری بی نظیر بوده .

مهندس محمد رضا مهدلو به مشکلات مالی شهرداری ها نیز اشاره کرد و آسفالت را یکی از مطالبات به حق شهروندان دانست و گفت:تمام تلاش مجموعه شهرداری ارایه خدمات قابل قبول به شهروندان است و در این راستا برای جلب رضایتمندی همشهریان از تمام توان و امکانات موجود برای انجام فعالیت‌های بهتر به مردم استفاده خواهیم کرد .

شهردار زرند همکاری و همراهی مردم را یکی از عوامل اصلی پیشرفت شهرداری در راستای پیشبرد اهداف خود دانست و اظهار داشت:بلوار شورا یکی از شریانهای اصلی شهر می باشدکه در صدد آماده سازی و زیر پوشش آسفالت قرار دادن آن می باشیم .

وی با اعلام اینکه این طرح با همکاری اداره راه شهرستان انجام خواهد گرفت گفت:به زودی عملیات شن ریزی و تسطیح این بلوار اغاز خواهد شد و بعد از آماده سازی تحویل اداره راه خواهد شد .

وی به ورودی شهرک شهید باهنر و جاده دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: برای اجرای این بلوار ورودی این دو منطقه نیز جمع آوری و بهسازی و اصلاح ترافیکی خواهد شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات