روابط عمومی های شهرداری برای ارومیه ۲۰۲۰ آماده می شوند
کارگاه آموزشی رسانه و گردشگری به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های تابعه شهرداری ارومیه برگزار شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ کارگاه آموزشی یک روزه رسانه و گردشگری با تدریس دکتر آرش ظفری عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به همت مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه برگزار شد.
ظفری در این دوره آموزشی با اشاره به ارومیه ۲۰۲۰ شهر ایده آل برای گردشگری، عنوان کرد: روابط عمومی های واحد های تابعه شهرداری ارومیه شهر را برای مهیا کردن برای ۲۰۲۰ آماده کنند تا در سایه آن شاهد رونق گردشگری باشیم .
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است، افزود: روابط عمومی ها باید با اخلاق مداری و مردم داری و با اولویت مخاطب شناسی حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.
عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران بیان کرد: مسئولان روابط عمومی ها وظیفه دارند مشکلات مردم را پیگیر باشند.
ظفری گفت: روابط عمومی ها باید مباحث امید آفرینی را پیگیر باشند و مدیران سازمان متبوع خود را از اوضاع اطراف مطلع کنند.
این کارگاه آموزشی با پرسش و پاسخ مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرداری ارومیه درباره مباحث مطرح شده و همچنین طرح سوالات چالشی از سوی مدرس کارگاه به پایان رسید و حاضرین اعلام کردند که مصمم برای و یکدل برای پیشبرد اهداف ۲۰۲۰ اقدام می کنند.
نظرات