اجرای ۲۷ پروژه عمرانی مختلف در سال جاری

اجرای ۲۷ پروژه عمرانی مختلف در سال جاری

رییس سازمان عمران و بازآفرینی  فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: اجرای ۲۷ پروژه مختلف با  ۱۴۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار به این سازمان واگذار شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز به نقل از روزنامه طلوع، کریم شکوهیان عنوان کرد: پیش بینی ما بر این است  در سال‌ جاری با این حجم پروژه بودجه ۱۴۰ میلیارد  رابه ۳۰۰ میلیاردتومان افزایش دهیم به دلیل اینکه بخش های دیگر از پروژه های شهرداری شیراز به این سازمان واگذار شده است.
رییس سازمان عمران و بازآفرینی  فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه فاز اول تقاطع رودکی در سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت افزود: این پروژه تکمیل کننده رینگ های شیراز و جز شاخص ترین پروژه شهرداری شیراز است که پایان سال جاری به بهره داری می رسد.
شکوهیان پروژه باهنر - کمربندی را از دیگر پروژه های شاخص شهرداری برشمرد  و افزود: با رفع مشکلاتی که در بخش تاسیسات آن وجود دارد  پیش بینی می ‌شود ۲۲ بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به  زیر گذر علی بن حمزه افزود: این پروژه طبق برنامه ریزی پیش بینی شده هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
رییس سازمان عمران و بازآفرینی  فضاهای شهری شهرداری شیرازبا اشاره به خط دو مترو به عنوان شاخص ترین  پروژه انسان محور شیراز افزود: طبق برنامه ریزی پیش بینی شده ظرف مدت ۳ سال همان طور که شهردار شیراز در مصاحبه های خود مطرح کردند این خط به اتمام و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
شکوهیان با بیان اینکه پیرامون رینگ های شهر شیراز پروژه های مختلفی در حال اجرا است، افزود:  تقاطع مهدیه - گلبهار، بلوار تخت جمشید، بلوار ۴۵ متری دولت و چند بلوار  در شهرک میان رود از جمله این پروژه ها است.
وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام اوراق مشارکت شهرداری شیراز افزود : امسال عملیات اجرایی چند پروژه نیمه تمام  از جمله مجتمع تجاری فخرآباد  که مدت ها بلاتکلیف بوده را آغاز کرده ایم. شکوهیان نیز این مجتمع را جز   پروژه های شاخص شهرداری  برشمرد و اقزود : این مجتمع  اعتبار  و کار زیادی را در بر دارد که تمام تلاش ما اتمام به موقع این پروژه است.
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به پارکینگ  ۱۲ طبقه مرصاد در خیابان صورتگر که چند سالی عملیات اجرایی آن تعطیل شده کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه  با ۷ طبقه پارکینگ و مابقی تجاری توسط این سازمان  آغاز شده وسال ۹۹ به بهره برداری می رسد..
شکوهیان با اشاره به سیل اخیر در شیراز افزود: سازمان  عمران شهرداری  که با تمام امکانات و ماشین آلات در  منطقه سعدی و دروازه قرآن عملیات تخلیه، مصالح  و پاکسازی را انجام داده است. در این مدت ۴۰۵ دستگاه در روز شامل لودر، کامیون، چرثقیل، گریدر ، ۵هزارو ۳۷۰ ساعت فقط ماشین آلات این سازمان در این مدت فعالیت داشتند.
وی از کمک رسانی این سازمان به مناطق سیل زده خوزستان پل دختر افزود:  ۲۳ نفر از نیروهای متخصص این سازمان به صورت داوطلب به مناطق سیل زده خوزستان و پل دختر برای کمک رسانی اعزام شدند و ۱۴ روز به منطقه اسماعیلیه و پل دختر خدمات رسانی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات