خدمات مشاوره‌ای در فرهنگسراهای شیراز نظام‌مند می‌شود

خدمات مشاوره‌ای در فرهنگسراهای شیراز نظام‌مند می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر ضرورت تغییر ساختار شکلی خدمات مشاوره‌ای در مراکز صیانت از خانواده در فرهنگسراهای شیراز خواستار نظام‌مند شدن فعالیت‌های این اماکن شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، علی ناصری در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: باید شاخص‌ها برای تعرفه پذیرش روانشناسان و مشاوران همکار در مرکز صیانت از خانواده شهرداری شیراز تعیین شده و بر اساس نظر متخصصان امر تعرفه در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به پیامدهای منفی استفاده از روانشناسان بدون مجوز در مراکز صیانت از خانواده، افزود: در راستای به کارگیری متخصصان امر مشاوره در این مراکز، کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا با همکاری سازمان بهزیستی اقدام به توانمندسازی روانشناسان موجود در شهرداری، دریافت مجوز و تعیین تعرفه‌ی مطلوب برای خدمات مشاوره‌ای کرده است.
ناصری ادامه داد: پس از بررسی کارشناسی کمیته‌ی اجتماعی کمیسیون فرهنگی و ارائه راهکار برای استفاده افراد کم بضاعت از خدمات مشاوره‌ای، نتایج به کمیسیون ارائه می‌شود.
به گفته وی با تایید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز و تصویب در صحن علنی نحوه به کارگیری و همکاری روانشناسان و متخصصان مشاوره در مراکز صیانت از خانواده شهرداری شیراز نظامند می‌شود و می‌تواند به همه اقشار جامعه خدمات ارائه کند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: حضور مشاوران متخصص و روانشناسان در مراکز صیانت از خانواده شهرداری می‌تواند منجر به افزایش سلامت روانی و اجتماعی شهر شود.
ناصری گفت: شورای شهر و شهرداری شیراز تلاش می‌کنند که دسترسی شهروندان به خدمات مشاوره‌ای مطلوب و استاندارد از این طریق آسان شود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات