موسی شاعری: بسترهای سرمایه‌گذاری در اهواز فراهم می‌شود

موسی شاعری: بسترهای سرمایه‌گذاری در اهواز فراهم می‌شود

نشست هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز عصر امروز با حضور فرماندار، سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

موسی شاعری سرپرست شهرداری اهواز اظهار کرد: تلاش من و اعضای شورای شهر در هیئت عالی سرمایه‌گذاری این است که در این زمینه فعالانه‌تر ورود کرده و سرمایه‌گذار جذب کنیم اتفاقی که در اهواز نیفتاده است.

وی با تاکید بر ضرورت تغییر شیوه کار و سیاست‌گذاری‌ها، بیان کرد: باید سخاوت‌مندانه‌تر نسبت به سرمایه‌گذار‌ها برخورد کنیم و بخل به خرج ندهیم.

سرپرست شهرداری اهواز گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری باید با توجه به شرایط اهواز باشند و منطقی برنامه‌ریزی کنیم؛ طرحی موفق است که نگاه بومی داشته باشد و به فرصت‌ها و اولویت‌های شهر توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید برای جذب سرمایه‌گذاری، جاذبه‌هایی را فراهم کنیم، افزود: بخشی از این جاذبه، بالا بردن حاشیه سود و تضمین سود سرمایه‌گذار و بخشی هم تسهیل در کار و مراحل اداری است که در این زمینه باید بسته‌های تشویقی و روشن نیز تعریف شود.

شاعری افزود: تا آنجا که من اطلاع دارم سال‌ها است در اهواز پروژه سرمایه‌گذاری خاصی اجرا نشده اما امیدواریم در سال جاری این اتفاق بیفتد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات