افزایش خدمات در بخش گردشگری/ شهروند مداری محور فعالیت های سازمان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، حمیدرضا فضل الله نژاد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز استان در گفت و گویی با اشاره به فعالیت بیش از سه هزار خودروی تاکسی در سطح شهر ساری ، اظهار داشت: با توجه به نظارت مستمر سازمان بر فعالیت این خودروها و برنامه ریزی هایی که برای سرویس های مدارس صورت گرفته ، تبدیل خودروهای فرسوده به جدید ، تجهیز تاکسی ها به کارت خوان و نیز صدور کارت شناسایی برای رانندگان ، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری به عنوان یکی از سازمان های نمونه کشور در زمینه حمل و نقل درون شهری انتخاب شد.

وی به اقدامات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در راستای آموزش و فرهنگ سازی برای رانندگان تاکسی در راستای خدمت رسانی به شهروندان اشاره کرده و افزود: برگزاری دوره های آموزشی شناساندن نقاط گردشگری شهر ساری جهت ارائه خدمات به گردشگران ، دوره های آموزشی زبان و نیز خدمات ایمنی برای رانندگان تاکسی اجرایی شد.

فضل الله نژاد ادامه داد: تاکسی های سطح شهر مجهز به وسائل اطفاء و مهار حریق شده و دوره های آموزشی امداد و نجات نیز برای رانندگان برگزار شد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری برنامه ریزی برای ارائه خدمات در طول شبانه روز به شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: رانندگان طی روزهای جمعه در ۵۰ ایستگاه تاکسی و ۱۰ ایستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر ، آماده سرویس دهی به شهروندان و نمازگزاران نماز پرشکوه جمعه هستند.

وی افزود: ناظران سازمان حمل و نقل بار و مسافر در تمام ایستگاهها حضور داشته و نظارت دقیق بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری صورت می گیرد.

فضل الله نژاد با قدردانی از حمایت های مدیریت شهری از عملکرد سازمان متبوع خود ، ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر با تمام امکانات و ظرفیت ها در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان گام بر می دارد.

این مسئول تاکید کرد: برنامه ریزی برای تامین پارکینگ های مناسب جهت استقرار تاکسی ها و اتوبوس ها و نیز تسهیل در عبور و مرور شهروندان در دستور کار قرار دارد .

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر رویکرد این سازمان را شهروند مداری دانسته و خاطر نشان کرد: این سازمان از نظرات و پیشنهادات شهروندان در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر استقبال می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات