رییس شورای شهر اهواز: با تلاش مضاعف وضعیت اهواز به حالت اولیه خود بازمی‌گردد

رییس شورای شهر اهواز: با تلاش مضاعف وضعیت اهواز به حالت اولیه خود بازمی‌گردد

عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در مراسم طرح «بهسازی پساسیل ساحل کارون»  اظهار کرد: سیل استان خوزستان باوجود خسارت‌های زیادی که داشت، مهربانی و تلاش مضاعف را نیز به همراه آورد اما امروز شهر اهواز به اقدامات مضاعف دیگری نیاز دارد.

وی افزود: اگر هرکدام از نیروهای شهرداری اهواز ۱۰ متر از ساحل کارون را پاکسازی کنند شاهد پاکسازی ۱۰ هزار متر خواهیم بود و قطعاً با تلاش مضاعف وضعیت اهواز به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: به دنبال کار مضاعف و حل مشکلات معیشتی و حقوق نیروهای خدماتی هستیم و می‌دانیم وضعیت حقوق نیروهای خدمات باید بهتر شود و از طرف دیگر کارها نیز مضاعف شوند.

سید ناصر موسوی‌نژاد هم در حاشیه مراسم طرح بهسازی پساسیل ساحل کاروندر جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هزار نفر از نیروهای شهرداری اهواز به‌صورت جهادی امروز مشغول به کار شدند و با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد تغییر و تحولات در این زمینه خواهیم بود و شرایط به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: پارک ساحلی اهواز تقریبا تنها تفرجگاه این کلانشهر به حساب می‌آید و به دلیل اهمیت ویژه آن، طی امروز و فردا در ساحل غرب و شرق اهواز پاکسازی صورت می‌گیرد.

وی افزود: براساس هماهنگی انجام شده با سرپرست شهرداری اهواز، نهضت آسفالت در خیابان‌های سطح شهر به‌صورت جدی دنبال می‌شود و البته تلاش بر این است تا قبل از عید سعید فطر تمامی چاله‌های موجود رفع شود.

همچنین مهران باباپور نائب رئیس شورای شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل اخیر در خوزستان بی‌سابقه بوده و به‌ویژه در جاده‌های ساحلی اهواز آسیب‌های بسیاری را به همراه داشته است.

وی افزود: در طرحی که از امروز اجرا شده، شاهد همدلی و همراهی نواحی ۸ گانه سطح اهواز هستیم و پاکسازی و بهسازی ساحل کارون به سرعت در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات