حضور فعال عوامل منطقه دو در بهسازی پساسیل ساحل غربی کارون

حضور فعال عوامل منطقه دو در بهسازی پساسیل ساحل غربی کارون

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، صبح روز ۲ خرداد ماه مراسم بهسازی پساسیل ساحل کارون با نام ساحل پاک در منطقه دو برگزار شد که عوامل منطقه دو اعم از مدیر، معاون خدمات شهری، مسئولان نواحی، نیروهای فضای سبز و خدمات با حضور خود در این مراسم نشان دادند که بمنظور ارائه خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان همواره  آماده هستند.

مدیر منطقه دو در این مراسم عنوان کرد: تمامی عوامل خدمات شهری این حوزه در مراسم ساحل پاک حضور داشته و پس از آن نیز تمام توان و تلاش خود را در ساماندهی و پاکسازی ساحل غربی رودخانه کارون با بکار گیری از ۵ دستگاه بابکت، ۱ دستگاه لودر، ۲ دستگاه کامیون، ۱ دستگاه بکهو و ۱۵۰ نفر نیروی فعال فضای سبز و خدمات بصورت مطلوبی به اجرا گذاشتند.

وی افزود: عوامل منطقه دو در زمان طغیان رودخانه کارون تلاش شبانه روزی خود را بمنظور احداث سیل بندهایی استوار در سرتا سر حریم رودخانه با این منطقه ایجاد  و پس از نشست بستر رودخانه نیز اقدام به پاکسازی گسترده آن کردند.


دغاغله اضافه کرد: با توجه به پاکسازیهای گسترده اخیر این حوزه در بهسازی ساحل کارون، هنوز نقاطی از این ساحل  از مملو از گل و لای بوده که با اجرای این طرح توسط خدمات شهری مناطق هشتگانه به ویژه منطقه دو امیدارم شاهد ساحلی پاک و عاری از هر گونه مازاد بصری باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات