چهارباغ عباسی میزبان نوای آسمانی

چهارباغ عباسی میزبان نوای آسمانی

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم با عنوان "به بالا نگاه کن" با حضور حافظان و قاریان بین‌المللی در چهارباغ عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

مرتضی رشیدی اظهار کرد: محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم با عنوان "به بالا نگاه کن" ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه هشتم خرداد ماه مطابق با ۲۳ ماه مبارک رمضان در محل پیاده راه چهارباغ عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه معنوی با حضور استاد کریم منصوری، استاد احمدی وفا، دکتر مسعود نیک‌دستی و استاد معتمدی که از قاریان و حافظان بین‌اللملی قرآن کریم هستند برگزار خواهد شد، افزود: گروه بین‌المللی همنوایی (شمیسا) نیز در این محفل قرآنی اجرای متفاوتی خواهند داشت.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به دنبال این هستیم که این برنامه به صورت مستقیم از شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

رشیدی افزود: این محفل قرآنی برای نخستین بار در فضای روباز چهارباغ عباسی برگزار می شود و امیدواریم این برنامه معنوی در سال‌های آینده نیز ادامه یابد تا مردم شهر اصفهان بتوانند علاوه بر استفاده بهتر از فضای معنوی شهر از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان هم بیشترین استفاده را ببرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات