‍ ‍ ‍ ‍ انجام ۳۷۶ عملیات توسط آتش نشانان شهرداری کرمان در اردیبهشت ماه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی خبر داد:

‍ ‍ ‍ ‍ انجام ۳۷۶ عملیات توسط آتش نشانان شهرداری کرمان در اردیبهشت ماه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  کرمان، از انجام ۱۱۶ مورد عملیات اطفاء حریق و ۲۶۰ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در اردیبهشت ماه  سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  کرمان علی عسکری افزود: در اردیبهشت ماه در مجموع ۱۱۶ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۴۵ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۱۸ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۳۴ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۰ مورد مربوط به مراکز تجاری و ۹ مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

وی همچنین به انجام ۲۶۹ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۶۸ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده،  ۱۱۸ مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، ۳۱ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۰ مورد امداد اسانسور، ۱۳ مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری اظهار داشت: در مجموع این عملیات‌ها، ۶۲ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۵۷ نفر مجروح شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد ۶۲۳ نفر از شهروندان و دانش آموزان  آموزش های پیشگیری و آتش نشانی  را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۸۸ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده  ارائه شده است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید amadebashatashneshansabghadr.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات