انجام ۱۱۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در دو ماهه نخست امسال

انجام ۱۱۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در دو ماهه نخست امسال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۱۱۰عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴ عملیات اطفاء حریق و ۷۶ عملیات نیز امداد و نجات بوده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران عملکرد دو ماهه اول سال ۹۷ را تشریح نمود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در دو ماهه نخست سال جاری ۱۱۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شده است که از این تعداد ۳۴ عملیات اطفاء حریق و ۷۶ عملیات نیز امداد و نجات بوده است.

مهندس سهیل فضل وزیری اعلام کرد: از ۳۴ عملیات اطفاء حریق ۱۳ مورد مربوط به منازل مسکونی، تجاری ۲ مورد، صنعتی ۲ مورد، انبار یک مورد، خودرو و ماشین آلات ۱۰ فقره، یک مورد مراکز تجمعی و واحدهای آموزشی و ۵ مورد مربوط به اطفاء حریق فضاهای سبز و مرتع و جنگل بوده است.

وی اظهار داشت: ۳ مورد عملیات امداد و نجات سقوط در چاه، ۲۲ مورد گرفتن حیوانات موذی و وحشی، ۲ مورد خفگی و گاز گرفتگی، گیر کردن انگشتر ۳ مورد، سقوط از ارتفاع یک مورد، ریزش آوار یک فقره، برق گرفتگی یک فقره، آسانسور ۱۸ مورد، تصادف ۸ مورد، آبگرفتگی و سیلاب ۱۵ مورد و ۲ فقره نیز مربوط به سایر موارد از ۷۶ عملیات امداد و نجات بوده است.

فضل وزیری خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۱۰ عملیات انجام شده  ۱۰۶ عملیات در داخل محدوده شهر، ۲ عملیات در خارج از محدوده و ۲ عملیات در روستاها صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در عملیات های انجام شده ۳۲ نفر از شهروندان آسیب دیده و متاسفانه  ۳ نفر از آنان نیز فوت شده اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات