تجهیز یکی از پارک های شهر اراک، جهت استفاده کودکان کم توان و دارای معل...

تجهیز یکی از پارک های شهر اراک، جهت استفاده کودکان کم توان و دارای معل...

یکی دیگر از سری جلسات صحن رسمی شورای اسلامی شهر اراک با حضور اعضا و مهندس شفیعی شهردار اراک بعدازظهر شنبه ۱۱خردادماه، با محوریت بررسی و تصویب نامه های واصله، پیگیری مصوبات شورای شهر در شهرداری، گزارش عملکرد کمیسیون های خدمات شهری و برنامه و بودجه و گزارش شهردار از آخرین وضعیت مجموعه شهرداری تشکیل شد.
دکتر کاوه فلک افلاکی رییس شورای اسلامی شهر اراک ضمن گرامیداشت روز قدس، عنوان کرد:این روز در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: در هفته پیش رو ۱۴ خردادماه سالروز رحلت امام خمینی(ره) معمار انقلاب کبیر ایران را در پیش داریم ،امیدواریم همانطور که صراط این امام بزرگوار خدمتگزاری به محرومان بود، ما نیز بتوانیم در این مسیر تلاش نماییم.۱۵ خردادماه نیز سالروز قیام خونین ملت ایران است که آن را گرامی میداریم و امیدوار هستیم ملت ایران در تحقق آرمان های خود استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی موفق باشند.
دکتر فلک افلاکی در ارتباط با روز جهانی محیط زیست بیان کرد:۱۵ خرداد ماه روز جهانی محیط زیست نیز می باشد که ۴۴ سال است به این روز و این مبحث توجه ویژه ای شده چرا که می بایست با اطلاع رسانی و آگاهی به مردم مواردی که به محیط زیست ضربه میزند و آن را تهدید می کند را رفع نمود.
در این جلسه ایرج رضایی به عنوان رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی انتخاب شد و حامد آجرلو، فرزانه رحمتی و طوفان محمدی به عنوان اعضای شورای پژوهشی این مرکز انتخاب و معرفی شدند.
گفتنی است، کسب مجوز توسط شهرداری از شورای اسلامی جهت اجرای پروژه های تقاطع غیرهمسطح در سطح شهر اراک ،تجهیز یک پارک جهت استفاده کودکان کم توان و دارای معلولیت ذهنی حرکتی و...، همکاری شهرداری با انجمن نمایش شهر اراک جهت احداث بلک باکس در پارک ها از مصوبات این جلسه بود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات