اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد...

اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد...

مدیر منطقه یک شهرداری یزد از اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های شهری و عمرانی منطقه خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، احمد علی سلمانی مدیر منطقه یک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به تخصیص بیش از چهار صد میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های شهری و عمرانی منطقه یک شهرداری یزد، گفت: از این مقدار مبلغ یکصد و هشتاد میلیارد ریال به املاک و دویست و پنجاه میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی اختصاص یافته است.

وی با بیان این که ساخت اکو پارک از شاخص‌ترین طرح‌های منطقه یک شهرداری یزد است، افزود: این طرح در ده فاز اجرایی می‌شود که فاز نخست آن در شش ماهه اول و فاز دوم آن در شش ماهه دوم سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

سلمانی گفت: ساخت پارک حافظ، پارک گل افشان، پیاده رو سازی بلوار کارگر و حفر چاه‌های جذب آب باران در سطح شهر از جمله طرح‌های در دست اجرای شهرداری منطقه یک یزد است.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به افزایش قیمت قیر از هفت میلیون ریال به چهل میلیون ریال گفت: بنابر مصوبه‌ی شورای معاونین شهرداری، شهروندان باید پنجاه درصد از هزینه بهسازی را پرداخت کنند، از این میزان تا سقف سی درصد تخفیف نیز داده می‌شود.

سلمانی خاطر نشان کرد: در سال جاری روکش آسفالت محله‌های نصر آباد، محمود آباد و کسنویه با اعتبار مسکن و شهر سازی انجام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات