عملیات عمرانی متعددی در سال جاری درسطح منطقه چهار اجرا می شود

عملیات عمرانی متعددی در سال جاری درسطح منطقه چهار اجرا می شود

شهردار منطقه چهار شهرارومیه گفت: امسال عملیات پیاده روسازی، آسفالت رویه معابر و احداث کانال در سطح منطقه اجرا می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ فرخ عبدی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده در بودجه سال ۹۸ سطح منطقه بیان کرد: عملیات پوشش اصلاح کانال رسالت، امتداد کانال پشت میدان میوه و تره بار،لوله گذاری در خیابان دیگاله ،جداره سازی و نماسازی بافت فرسوده در خیابان امام و میدان ولایت فقیه و آسفالت اول خیابان دیگاله از جمله اقدامات در سال جاری است .

وی با اشاره به آسفالت اول خیابان دیگاله، اظهار کرد: آسفالت اول خیابان دیگاله در اولویت بندی این عملیات بود که مرحله زیر سازی و جدول گذاری آن به اتمام رسیده و بزودی آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

عبدی از مصوبات جدیدی برای بافت فرسوده و تاریخی خبر داد و گفت:  ان مصوبات در راستای توسعه گردشگری وبوم گردی و رونق اقتصادی برای شهروندان است که شهرداری بدون اخذ هزینه مجوز برای املاک فرسوده جهت راه اندازی چایخانه و رستوران اقدام خواهد کرد  و در این  راستا شهروندان می توانند  با مراجعه به شهرداری منطقه ۴ در خصوص نحوه روند اجرای این مهم قرار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات اجری رفوژ میانی امتداد عطایی، بیان کرد: بعد از عملیات آسفالت خیابان امتداد عطایی عملیات رفوژ آن نیز توسط اکیپ شهرداری منطقه ۴ انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات