مرحله  نخست عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهرسنندج آغاز می شود

مرحله نخست عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهرسنندج آغاز می شود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج از آغاز مرحله اول عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح  شهر خبر داد و گفت: پیشگیری از طغیان شته ها، کنترل آفات گیاهی، کنترل عوامل خسارت زا بر درختان و حذف آلاینده ها و بهبود شادابی درختان از مهم ترین اهداف انجام عملیات سمپاشی بهاره است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات  سمپاشی بهاره درختان سطح شهر خبر داد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: عملیات سمپاشی بهاره درختان هر ساله در دو مرحله در فصل بهار انجام می شود.

مهندس شرمین شریفی از آغاز مرحله اول عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح  شهر خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از طغیان شته ها، کنترل آفات گیاهی،کنترل عوامل خسارت زا بر درختان و حذف آلاینده ها و بهبود شادابی درختان از مهم ترین اهداف انجام عملیات سمپاشی بهاره است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول عملیات سمپاشی از امشب به مدت سه شب و مرحله دوم آن نیز به فاصله ده روز بعد از مرحله اول انجام می شود.

وی افزود: عملیات سمپاشی از ساعات پایانی شب آغاز و تا صبح ادامه خواهد داشت از این رو به شهروندان توصیه می شود از پارک کردن خودروها در زیر درختان در معابر و خیابانهای اصلی در زمان انجام عملیات سمپاشی خودداری نمایند.

شریفی تصریح کرد: برای انجام عملیات سمپاشی از سم پالیزین استفاده می شود که علاوه بر نداشتن آسیب های زیست محیطی هیچ گونه آسیبی برای شهروندان ندارد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با سمپاشی و آفت زدایی به موقع درختان در سطح شهر، از طغیان شته ها جلوگیری و با حفظ سرسبزی درختان موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات