عملیات نهال کاری، احداث فضای سبز و هدایت آبهای سطحی پروژه بلوار ۳۶ متر دگایران در سنندج در حال اجرا است

عملیات نهال کاری، احداث فضای سبز و هدایت آبهای سطحی پروژه بلوار ۳۶ متر دگایران در سنندج در حال اجرا است

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از آغاز اجرای نهال کاری، احداث فضای سبز و هدایت آبهای سطحی پروژه بلوار ۳۶ متر دگایران خبر داد و گفت: با توجه به اتمام مراحل پایانی احداث بلوار ۳۶ متری این شهرداری اقدامات لازم در خصوص ساماندهی این مسیررا آغاز نموده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر شهرداری منطقه سه سنندج در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تکمیل بلوار ۳۶ متری دگایران عملیات نهال کاری، احداث فضای سبز و هدایت آبهای سطحی این بلوار آغاز شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه احداث بلوار ۳۶ متری دگایران در حوزه شهرداری منطقه سه قرار دارد و این طرح در حال تکمیل مراحل پایانی است زیباسازی محیط بصری اطراف بلوار در دستور کار این شهردار قرار گرفت.

مهندس فواد کریمی بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل این بلوار در دست احداث اجرای عملیات هدایت آب های سطحی است.

وی گفت: در راستای هدایت آب های سطحی این بلوار دو حوضچه رسوب گیر احداث  شد و با لوله کاروگیت ۸۰۰ به طول ۵۴ متر و همچنین لوله ۱۲ گالوانیزه به طول ۶۰۰ متر  مشکل آب های سطحی در این بلوار رفع شد.

مهندس کریمی افزود: یکی دیگر از اقدامات در راستای ارتقاء سطح سیما ومنظر این بلوار بحث نهال کاری واحداث فضای سبز است که خاکریزی ،تسطیح ورگلاژرفیوژه وسط این بلوار انجام شد.

وی از کاشت ۲۰۰ اصله نهال جوهر در رفیوژ وسط بلوار ۳۶ متری دگایران خبر داد وگفت: ۱۵۰۰ متر مربع فضای سبز هم در ورودی این بلوار در حال احداث است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات