بازدید کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری اراک از مجموعه شهربازی...

بازدید کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری اراک از مجموعه شهربازی...

کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری اراک با بازدید از مجوعه شهربازی و پارک لاله، موارد ایمنی آن را مورد بررسی قرار دادند.
آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در این خصوص اظهار داشت: با عنایت به شروع فصل کاری مجموعه تفریحی شهربازی و پارک لاله اراک پس از پایان ماه مبارک رمضان، کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری این سازمان در یک بازدید چندین ساعته از مجموعه مذکور به بررسی فنی و ایمنی آن پرداختند.
وی تصریح کرد: کارشناسان ایمنی این سازمان با حضور در شهربازی لاله ضمن بررسی کلیه موارد ایمنی، در راستای ایمن سازی مجموعه قبل از شروع کار در فصل جدید و پیشگیری از حوادث احتمالی، مشاوره های لازم را به مسوولین مربوطه ارائه نموده و موارد ضروری و نا ایمن را به صورت مکتوب اعلام نمودند.
آقازیارتی در پایان افزود: در این بازدید، بررسی دقیق دستگاه ها و دریافت استاندارد قبل از راه اندازی آنها، جمع آوری وسایل اضافه و ضایعات از گوشه و کنار محوطه پارک و اطراف وسایل بازی، جمع آوری علف های خشک داخل پارک، ایمن سازی سیم کشی های کل مجموعه و حفاظت از پرتگاه ها مورد تاکید کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی اراک قرار گرفت.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات