پیام شهردار ارومیه به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

شهردار ارومیه به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد پیام صادر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ در پیام محمد حضرت پور، شهردار ارومیه آمده است :

نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است، بنیان گذار کبیری که پایه های نظام مقدسی را بنا نهاد که طلایه دار نشر ارزش های اصیل و ناب اسلامی، آگاهی بخش مسلمانان‌ برای گسترش عدالت و خنثی گر دسیسه ها و توطئه های استکبار جهانی شده است.

خرداد، ماه ماتم  در فقدان عارف و عالم الهی،  پاک و وارسته ای از تبار عدالت ، ایمان و آزادمردی است. رهبر بی مانندی که آزاد مردان و مستعضفان سراسر جهان را الگویی شده  برای فریاد در مقابل زورگویی و نمادی شده جهت استکبارستیزی و مبارزه با طاغوت.

گرچه مرور خاطرات امام راحل سخت و جانگداز بوده چرا که گوهر نایابی را از دست دادیم اما بررسی زندگانی شخصی و مبارزات سیاسی- اجتماعی ایشان مایه فخر و غرور ایرانیان وطن دوست است، چرا که پایمردی، امید و خودباوری ایشان جهت نجات اسلام، مسلمین و ایران از چنگال استکبار و طاغوت ستودنی است.

امروز نسل های جوان و نوجوان انقلاب با تاسی از منویات و آرمانهای خمینی کبیر، در راه پیشرفت و توسعه کشور حاضر به جانفشانی و هرگونه ایثاری هستند و این موضوع از مهمترین مواردی است که می توان از نهضت امام خمینی(ره) یاد کرد و تا این تفکر در جامعه ایرانی پویاست، نباید امام خمینی(ره) را کوچ کرده از این جهان فانی بدانیم.

از سویی دیگر نیمه خرداد مصادف با سالگرد قیام ۱۵ خرداد به عنوان مبداء و سرآغاز انقلاب اسلامی  و به رهبری امام خمینی(ره) است. قیامی که نشانگر اوج وحشیت دژخیمان پهلوی بود و سرکوبگران رژیم طاغوت مرتکب جنایات بی شماری علیه مردم مسلمان و ضد استکبار و استعماری ایران شدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خردادماه، سی امین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  را به پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و محضر تمام مردم ایران و آزادگان سراسر جهان و به ویژه شهروندان محترم ارومیه تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم با پاسداری و حراست از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرافرازی آن را هرچه بیشتر شاهد باشیم و پرچم این انقلاب الهی را بتوانیم به دستان صاحب اصلی آن برسانیم. ان شاء الله.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات