پیام شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و عید سعید فطر

پیام شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و عید سعید فطر

"هوالفاطر "

اللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْریاءِ وَالْعَظَمهِ   وَ اهْلَ الجُودِ وَالجَبَرُوتِ    وَ اهْلَ العَفْو وَالرَّحْمَهِ      وَ اهْلَ التَقّوى وَالمَغْفِرَه...

تاریخ ایران در گذار از حادثه ها همیشه به لطف الهی سربلند و با غیرت ایران و ایرانی را دیده است. امسال به تورق تقویم روزهای رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد قیام نهضت پیر جماران و عید سعید فطر توالی یافته اند؛ و چه نیک همزمانی که بار دیگر نشان و نمادی از قرابت فرهنگ ایرانی اسلامی ما می باشد.

عظمت نهضتی که بدل به نظام جمهوری اسلامی شد بی تردید تنها و تنها به رهبری امام خمینی(ره) می توانست به سرمنزل مقصود برسد و چه نیک تدبیری بود که تدوام حرکت پایدار انقلاب به رهبری امام خامنه ای (مدظلّه‌العالی) رسیده است.

خوشا بحال مومنانی که در ماه مبارک رمضان ریزه خواران سفره بی بدیل الهی بوده اند و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطرآگین نموده است.

اینک با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در آستانه حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، عید برادری، برابری و گذشت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان روزه دار، این عید بزرگ را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظله العالی)، هموطنان و هم‌استانی‌ها به ویژه شهروندان عزیز ساروی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

سید مسعود مدینه                                                  عبدالحمید فرزانه

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                    سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات