صلواتی: کاهش ۷۰ درصدی تصادفات درون‌شهری با نصب دوربین‌های ثبت تخلف

صلواتی: کاهش ۷۰ درصدی تصادفات درون‌شهری با نصب دوربین‌های ثبت تخلف

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر مدیریت ترافیک بزرگراههای شهر اصفهان به صورت هوشمند انجام می‌شود.

علیرضا صلواتی ، با اشاره به نقش موثر بزرگراهها در تسهیل و روان شدن ترافیک، اظهار کرد: البته در حال حاضر بزرگراههای حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان از وجود خودرو اشباع شده که به‌منظور مدیریت آن، احداث حلقه حفاظتی شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان و همچنین تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، ادامه داد: تعریض جاده خاتون آبادی در مسیر احداث حلقه حفاظتی شهر در دست آزادسازی است و به روان شدن ترافیک کمک شایانی خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه ابزارهای هوشمند، دوربین‌های آماربردار، دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات تاثیر بسزایی در کاهش میزان تصادفات داشته است، خاطرنشان کرد: استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف میزان تصادفات درون‌شهری را تا ۷۰ درصد کاهش داده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۵۲ تابلو پیام‌رسان خبری در بزرگراههای شهر اصفهان نصب شده است و وضعیت ترافیک معابر را به رانندگان گوشزد و به آن‌ها کمک می‌کند تا با انتخاب مسیرهای روان به متعادل شدن ترافیک کمک کنند.

صلواتی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مدیریت ترافیک بزرگراههای شهر اصفهان به صورت هوشمند انجام می‌شود، تصریح کرد: مدیریت خودروهای تک سرنشین در بزرگراهها، ایجاد خطوط پُرسرنشین همچنین تسهیلات برای خودروهایی که تعداد سرنشین آن‌ها بیش از یک نفر است، از طرح‌های آینده معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات