لزوم رفع نقاط ضعف آرامستان بهشت احمدی قبل از بهره‌برداری

لزوم رفع نقاط ضعف آرامستان بهشت احمدی قبل از بهره‌برداری

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: بهره‎‌برداری کامل از آرامستان بهشت احمدی بعد از رفع نقاط ضعف می‌تواند یکی از نیازهای اساسی کلانشهر شیراز را مرتفع کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حسین آرگیو در حاشیه بازدید از آرامستان بهشت احمدی شیراز گفت: شهروندان نباید در زمان خاکسپاری اموات خود، جز غم از دست دادن عزیزشان، مشکل دیگری در زمینه‌های اداری و انجام امور شرعی داشته باشند.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی کنارگذر شمال شرق و تقاطع غیرهمسطح زیباشهر به کارفرمایی وزارت راه و شهرسازی تاثیر بسزایی در مقبول افتادن این محل از سوی شهروندان دارد، گفت: در حال حاضر از شمال محله سعدی امکان دسترسی فراهم است اما مسیر مناسب تر برای دسترسی از غرب شیراز بهره برداری از بزرگراه کنارگذر شرق است که افتتاح آن باید تسریع شود .
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز همچنین بر تاب آوری این مجموعه در بحران ها تاکید و اضافه کرد: ساخت و تجهیز سردخانه بزرگ آرامستان مراحل نهایی را طی می کند که به زودی آماده ی راه اندازی و افتتاح خواهد بود .
آرگیو با اشاره به منحصربفرد بودن این سردخانه در کشور و حتی خاورمیانه از نظر تجهیزات، کارکرد فنی و  وسعت، افزود: با راه اندازی پست برق و اتوماسیون پیشرفته، پایش لحظه ای سردخانه به دلیل اهمیت موضوع صورت خواهد گرفت .
وی ساخت پد بالگرد، جایگاه پمپ بنزین، ساختمان استقرار دائمی ادارات مختلف در کنار مدیریت شهری و تکمیل سایر زیرساختهای مورد نیاز را از عوامل موثر در بهبود عملکرد آرامستان بهشت احمدی شیراز عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات