تشکر از شهردار اراک جهت بهبود وضعیت ترافیکی اراک

تشکر از شهردار اراک جهت بهبود وضعیت ترافیکی اراک

ایرج رضایی ، با تشکر از شهردار اراک جهت بهبود وضعیت ترافیکی اراک که اقدامات خوب و موثری در این زمینه انجام گرفته، به حذف سرعت گیرها اشاره کرد و گفت: این امر مورد استقبال و رضایت حداکثری شهروندان قرار گرفته است.
وی در ادامه به برگزاری جشنواره های فرهنگی اشاره کرد و خواهان برگزاری مراسم فرهنگی در نقاط کم برخوردار شهر شد و افزود: عزم جدی و همه جانبه شورای پنجم از بدو ورود، بر توزیع خدمات شهری در نقاط کم‌برخوردار بوده است.
رضایی همچنین به موضوع دستفروش‌ها ،بازار روزها و مشکل سد معبر در سطح شهر اراک اشاره کرد و اعلام نمود که این پدیده در حال گسترش است و باید هرچه سریعتر موارد ساماندهی صورت گیرد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران مصداق عینی بانکداری اسلامی می باشد و امید است این مهم در اراک گسترش یابد و شعار اصلی انقلاب که جمهوری اسلامی است با تحقق بانکداری اسلامی درحوزه اقتصادی محقق گردد.
وی همچنین با بیان این نکته که در استان مرکزی به جز ۳ یا ۴ بانک ،اکثریت بانک‌ها منابع خود را در استان مرکزی هزینه نمی‌کنند و بیش از ۷۰ درصد از شعبات بانک ها تسهیلات به مردم و صنایع استان پرداخت نمی شود و باعث خروج این منابع از استان مرکزی می گردند، از مدیران اقتصادی استان درخواست نمود که در نشست های اقتصادی به این موضوع پرداخته و بررسی شود که منابع استان در خود استان هزینه گردد.
رضایی همچنین خاطر نشان کرد: مصوبات شورای شهر طبق لوایحی است که شهرداری جهت تصویب به شورا ارایه می‌دهد و تا کنون طرحی که به مردم فشار وارد کند تصویب نشده و اعضای شورای شهر به آن رای مثبت نداده اند و همیشه طی مدتی‌ که از عمر شورای پنجم می‌گذرد در تصویب تمامی لوایح کفه ترازو به نفع مردم سنگینی می کند و این مهمترین وظیفه شورای پنجم است که نفع مردم را در نظر بگیرد.
وی در پایان با اشاره به سخت و مشکل بودن کار پرسنل سازمان آرامستان، خواهان توجه بیشتر به این قشر زحمتکش شد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات