افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی و خدمات شهری طی ۷ روز  ...

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی و خدمات شهری طی ۷ روز ...

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی و خدمات شهری طی ۷ روز آینده

سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: در هفته پیش رو شاهد افتتاح، رونمایی و آغاز عملیات اجرایی بیش از هفت پروژه شهری خواهیم بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجید خرمی در این خصوص افزود: با توجه به تاکیدات شهردار مشهد مبنی بر رونق اجرا و افتتاح پروژه های مختلف در حوزه های عمرانی، حمل و نقل و عمران در سال ۹۸؛ شاهد بهره برداری، کلنگ زنی و رونمایی از پروژه های شهری طی هفته جاری و اوائل هفته آینده خواهیم بود.
وی اضافه کرد: براین اساس عملیات اجرایی چپ گرد غیرهمسطح شهید ناصری با هدف کاهش بار ترافیکی در بزرگراه شهید کلانتری روز سه شنبه ۲۱ خرداد با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان شهری و استانی آغاز خواهد شد.
خرمی به رونمایی از ۱۰۰ دستگاه مینی بوس اشاره و تصریح کرد: در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان تعداد ۱۰۰ دستگاه مینی بوس دو درب با ارتفاع و صندلی های مناسب که ۷۰ دستگاه با استاندارد یورو ۴ و ۳۰ دستگاه یورو ۳ هستند با هزینه ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان چهارشنبه ۲۲ خرداد رونمایی خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد ادامه داد: اجرای زیرسازی و آسفالت حدفاصل شهرک شهید باهنر و طرق نیز یکی دیگر از پروژه های حوزه فنی و عمران است که طی چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی به برپایی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه اشاره و اظهار کرد: همچنین نمایشگاه بین‎‌المللی گل و گیاه در ۱۴ هزار مترمربع فضای سربسته و ۱۲ هزار مترمربع فضای روباز در ۷۵۰ غرفه با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و هلند پنجشنبه ۲۳ خرداد ماه افتتاح خواهد شد.
وی گفت: یکی دیگر از پروژه های حوزه خدمات شهری بهره برداری از فاز ۵ هکتاری مسیر ارزش و ورزش بوستان بهار واقع در ضلع شمال شرفی میدان امام‌ حسین (ع) است که با هزینه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.
علاوه بر پروژه های فوق تعدادی ریز پروژه مانند آسفالت خیابان ها، اصلاح هندسی معابر و... در مناطق مختلف شهرداری مشهد به بهره برداری خواهد رسید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات