احکام برش منطقه‌ای به شهرداران مناطق ۱۳ گانه مشهد ابلاغ شد

احکام برش منطقه‌ای به شهرداران مناطق ۱۳ گانه مشهد ابلاغ شد

احکام برش منطقه‌ای به شهرداران مناطق ۱۳ گانه مشهد ابلاغ شد

طی حکمی، احکام برش منطقه‌ای به شهرداران مناطق ۱۳ گانه مشهد ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در نشست برش منطقه‌ای برنامه میان مدت شهرداری مشهد در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ که در سالن شهدا برگزار شد، اظهار کرد: اولین بار است که برش منطقه‌ای میان مدت در کشور به مناطق ارائه می‌شود و میثاق بین مناطق و ستاد است. مدل اجرای پروژه‌ها سبد پروژه است و براساس اهدافی که پروژه می‌تواند تحقق دهد، آن را در اولویت‌بندی قرار می‌دهیم.
وی با بیان اینکه این موضوع به تحقق اجزای برش منطقه‌ای کمک می‌کند، عنوان کرد: در رویکردهای مختلف انتظار داریم فضا و اهدافی مشخص نماید که برنامه‌ریزی‌های اجزا را مشخص می‌کنند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد افزود: هماهنگی داخل منطقه، انطباق با ساختار بودجه‌بندی و بررسی آثار پروژه‌ها در تطبیق با سایر موارد دیگر مزیت‌های برش منطقه‌ای به شمار می‌آید.
آل شیخ با بیان اینکه این برنامه یک ابزار است و باید هدفگذاری شود، افزود: سندی ارائه خواهد شد تا حیطه اختیارات و تصمیم‌گیری‌های مناطق افزایش یابد و امید است فرآیندهای کاری در سطح مناطق تسهیل شود.
وی گفت: برای اولین بار است که حوزه اسناد برش خورده در کشور ارائه می‌شود و تلاش شده سطح منطقه را مستقل‌تر از ستاد بینیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در تشریح تحقق مضامین راهبردی این برنامه، گفت: شهری با حمل و نقل عمومی در دسترس و متصل، شهری پاک و حافظ منابع زیست محیطی، شهر امید با قابلیت زندگی مطلوب، شهر هوشمند و شهروند محور، شهر رقابت‌پذیر با درآمد پایدار برای شهروندان و شهرداری و شهر متعادل و ایمن از جمله مضامین راهبردی این برنامه است.
در ادامه این نشست، ابلاغیه برش منطقه‌ای برنامه عملیاتی به شهرداران مناطق سیزده‌گانه مشهد ارائه شد. در این ابلاغیه آمده است: "با عنایت به جایگاه سند برنامه به عنوان عالی‌ترین چارچوب هدایت خدمات و اعتبارات شهرداری مشهد، ضروری است تمامی اقدامات و پروژه‌های آن حوزه منطبق با برش پیوست بوده و مسئولیت پاسخگویی جهت تحقق اهداف، راهبردها، احجام کمی شاخص‌ها و خدمات و همسویی پروژه‌های تعریف شده با طرح‌های پیشران توسعه در افق برنامه بر عهده مدیر منطقه است. پس ضروری است به عنوان مسئول مستقیم تحقق برنامه در حوزه منطقه، هرگونه تلاش و اقدامی برای پیاده‌سازی برنامه پیگیری شود."
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات