ثبت ۲۸۲۵ پیشنهاد توسط پرسنل شهرداری در سامانه نظام پیشنهادات

ثبت ۲۸۲۵ پیشنهاد توسط پرسنل شهرداری در سامانه نظام پیشنهادات

ثبت ۲۸۲۵ پیشنهاد توسط پرسنل شهرداری در سامانه نظام پیشنهادات

مدیرکل دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد از ثبت ۲۸۲۵ پیشنهاد توسط پرسنل شهرداری در سامانه نظام پیشنهادات در سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدی کریمی اظهار داشت: امروزه مدیریت مشارکتی یکی از پیشرفته‌ترین و موثرترین روش‌های مدیریت در دنیا است؛ همچنین این نوع مدیریت کارآمدترین و اصلی‌ترین ابزار در این نوع مدیریت نظام پیشنهادهای سازمانی است.
وی همچنین افزود: این سامانه با هدف ثبت پیشنهادات کارمندان شهرداری و بررسی و امتیاز‌دهی به این پیشنهادها، افزایش میزان مشارکت کارمندان، نوآوری و ابتکار، تقویت مسئولیت پذیری و تعلق سازمانی، بهبود بهره وری، افزایش توانمندسازی مدیران و کارکنان، ارج نهادن بیشتر به شخصیت وجودی پرسنل و کارمندان از طریق ایجاد فضای مناسب برای بروز خلاقیت‌ها، آگاهی مدیران ارشد از توانایی‌های بالفعل و بالقوه کارکنان مجموعه سازمانی شهرداری تکمیل و راه‌اندازی شده است.
کریمی همچنین تصریح کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف طراحی نظام پیشنهادها به طور کلی زمینه‌سازی برای تحقق دموکراسی در محیط‌های کاری، ارتقاء بهره‌وری دستگاه، بهبودسازی و تامین رضایت کارکنان است.
وی با بیان اینکه در سال ۹۷ تعداد ۲۸۲۵ پیشنهاد توسط پرسنل شهرداری در سامانه نظام پیشنهادات شهرداری مشهد ثبت شده است، گفت: این پیشنهادات در ۴۰ کمیسیون و کمیته‌های نظام پیشنهادها بررسی شده است که این تعداد ۱۲۵ پیشنهاد تصویب و امتیازدهی شدند.
گفتنی است پیشنهادهای ثبت شده در این سامانه توسط کمیته بررسی پیشنهادها به حوزه‌های مربوطه جهت بررسی ارجاع شده و در نهایت پس از برگزاری جلسات متعدد و در صورت لزوم تایید آن، پاداش نقدی به فرد اهدا می‌شود.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات