تفاهم نامه همکاری مشارکت و سرمایه گذاری در پیاده سازی پروژه های مرتبط با شهر هوشمند سنندج امضاء شد

تفاهم نامه همکاری مشارکت و سرمایه گذاری در پیاده سازی پروژه های مرتبط با شهر هوشمند سنندج امضاء شد

شهردار سنندج گفت : تفاهم نامه همکاری مشارکت و سرمایه گذاری در پیاده سازی پروژه های مرتبط با شهر هوشمند سنندج در راستای طراحی، پیاده سازی و تامین مالی پروژه شهر هوشمند سنندج به منظور جهت دار نمودن و سرعت بخشیدن به فعالیت های صورت گرفته امضا شد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: عصر امروز و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه همکاری مشارکت و سرمایه گذاری در پیاده سازی پروژه های مرتبط با شهر هوشمند سنندج امضاء شد.
شهردار سنندج اظهار داشت: شهر هوشمند یک منطقه شهری است که از انواع مختلف سنسورهای الکترونیکی برای جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل آن‌ها استفاده می‌کند، که این اطلاعات برای مدیریت دارایی‌ها و منابع شهری کارآمد است.
مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: یکی از برنامه های شهرداری و شوورای اسلامی شهر سنندج در این دوره اجرای پروژه هوشمند سازی شهر سنندج است.
وی افزود : با هدف طراحی، پیاده سازی و تامین مالی پروژه شهر هوشمند سنندج به منظور جهت دار نمودن و سرعت بخشیدن به فعالیت های صورت گرفته تفاهم نامه همکاری مشارکت و سرمایه گذاری در پیاده سازی پروژه های مرتبط با شهر هوشمند سنندج با مشارکت استانداری ، اداره کار وامور اجتماعی وپارک علم وفناوری امضا شد.
وی عنوان کرد : بر اساس این تفاهم نامه مشارکت و همکاری در جهت ایجاد، توسعه و تامین مالی به منظور طراحی و پیاده سازی پروژه های مرتبط با شهر هوشمند سنندج و پروژه های مرتبط با شهر هوشمند شامل ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی از قبیل فیبر نوری، LTE و... ایجاد شبکه Wi Fi شهری و خدمات جانبی آن، کارت هوشمند شهروندی صورت خواهد گرفت.
مهندس صیدی بیان کرد: اساس و روش اجرای تفاهم نامه بر این است که سازمانها و شرکتها با استفاده از پتانسیل های مکمل می توانند موجبات هم افزایی و بالابردن ضریب موفقیت خود در مناقصات را فراهم آورند.
شهردار سنندج در نهایت تصریح کرد: توسعه شهرهای هوشمند در جهت توسعه شهری، از اقدامات مهمی است که موجب هدایت و مدیریت تقاضا در راستای پاسخگویی، ذخیره سازی، مدل های جدید تجارت خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات