برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در نگارخانه شهرداری سنندج

برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در نگارخانه شهرداری سنندج

معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: نمایشگاه عکس تحت عنوان هفته ملی بدون دخانیات با هدف فرهنگ سازی، آگاه سازی جامعه و خانواده ها از مضرات سیگار و قلیان با شعار دخانیات دروازه ورود به اعتیاد در نگارخانه شهرداری برپاشد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از  برپایی نمایشگاه عکس هفته ملی مبارزه با دخانیات با همکاری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کردستان وشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: مصرف سیگار بویژه قلیان  ومضرات آن یکی از مهم ترین دغددغه های اکثر جوامع است.

مهندس سه رکوت نجفی بیان کرد: فرهنگ سازی در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه و خانواده ها از مضرات سیگار و قلیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی از برپایی نمایشگاه عکس هفته ملی بدون دخانیات خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کردستان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برپا شده است.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز از۲۰  لغایت ۲۲ خرداد ماه سالجاری در نگارخانه شهرداری سنندج واقع در خیابان شهدای جنوبی جنب پارک شهدا  برپا شده است

وی  اعلام کرد: شهروندان می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۳۰/۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰  از این نمایشگاه بازدید نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات