باغ بانوان در راستای ارتقاء نشاط شهروندی / بهسازی معابر در جهت سهولت عبور ومرور

باغ بانوان در راستای ارتقاء نشاط شهروندی / بهسازی معابر در جهت سهولت عبور ومرور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، ذاکری معاون فنی عمرانی شهرداری مرکز استان با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی با رویکرد گردشگری و توسعه ارائه خدمات اجتماعی، اظهار داشت: بر این اساس،احداث باغ بانوان در راستای مطالبات شهروندی به همت تیم مدیریت شهری و در جهت ارتقاء نشاط شهروندی در حال اجراست.

وی افزود: این پروژه در فضایی به مساحت حدود ۸/۵هکتار در بلوار دریا در مراحل نهایی احداث قرار داشته و در آن  پیست دوچرخه سواری به طول ۱۵۰۰ متر ، فضای پیاده روی به مساحت ۱۳۰۰۰متر مربع ،جانمایی هایی برای رفاه حال مادرانی که فرزند شیرخوار دارند ، فضاهای ورزشی مختلف،رستوران،وسایل بازی کودکان،بازارچه سنتی، مسجد پیش بینی گردیده است.

ذاکری در ادامه به بهسازی و استاندارد سازی خیابان ها و معابر سطح شهر اشاره کرده و گفت: شهرداری های مناطق، اسفالت و لکه گیری خیابان ها را در راستای سهولت عبور ومرور و روان سازی ترافیک در دستور کار داشته و در هفته های اخیر این پروژه در، خیابان پیروزی، خیابان انقلاب، بلوار کشاورز، کمربندی جنوبی،خیابان شهید چمران،بلوار ارتش،میدان راه آهن، بلوار ازادی تا سه راه رازی، بلوار فرح آباد و... اجرایی شد.

این مسئول پیاده رو سازی و احداث کانال هدایت آب های سطحی را از دیگر فعالیت های عمرانی در سطح شهر برشمرد و گفت: کانال هدایت آب های سطحی جنب استخر سپاه واقع در میدان امام ، ترمیم و اصلاح تقاطع و آبرو در ابتدای کوچه جنب بیمارستان امیر مازندرانی، احداث جدول کانیو خیابان حافظ ، اصلاح نوه بتنی کوچه واردی ، ترمیم مسیرهای حفاری خیابان توانبخشی ، دانش و معلم، سنگفرش خیابان فارابی و کوچه شهید فرجی احداث کانال در خیابان خاقانی،کانال بلوار کشاورز و ....اجرایی شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری،خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را از اهم وظایف مدیریت شهری دانست و خاطرنشان‌کرد: افزایش رضایتمندی شهروندان از شهرداری در زمینه ارائه خدمات، عمران و آبادانی، مرهون همراهی میان مردم و دستگاه های خدمات رسان است که بدون تردید این مهم زمینه ساز افزایش انگیزه مجموعه شهرداری در ارائه خدمات مطلوب تر به شهر و شهروندان خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات