۱۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اختصاص یافت

۱۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اختصاص یافت

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: ۶ دستگاه در میدان آزادی و ۴ دستگاه نیز در میدان انقلاب جهت انتقال داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد به محل برگزاری اقدام خواهند نمود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد خبر داد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: با توجه به برگزاری آزمون در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه سال جاری این سازمان تمهیدات ویژه ای را برای شرکت کنندگان در آزمون اندیشیده است.

مهندس امیر جمشید نژاد در همین راستا از اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: ۶ دستگاه اتوبوس از میدان آزادی داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را به سمت دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران، دانشگاه کردستان و دانشگاه پیام نور انتقال می دهند.

وی اضافه کرد: ۴ دستگاه اتوبوس نیز از میدان انقلاب به سمت دانشکده فنی یزدان پناه داطلبان شرکت در این آزمون را جابجا می کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در نهایت خاطرنشان کرد: اتوبوس های اختصاص داده شده از ساعت ۶ صبح در دو میدان اصلی آزادی و انقلاب مستقر شده و پس از اتمام فرآیند برگزاری آزمون نسبت به انتقال داوطلبان به هسته مرکزی شهر اقدام خواهند نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات