مدیر مرکز کنترل ترافیک...

مدیر مرکز کنترل ترافیک...

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد گفت: برای دریافت پیامک تخلفات خودرو، اطلاعات مالکین پلاک‌های خودرو باید در سامانه پلیس راهور کامل باشد.

به گزارش مدیرییت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، علیرضا اسدالله پور مدیر مرکز کنترل ترافیک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گروه استان ها از یزد، با تاکید بر این که برای دریافت پیامک تخلفات خودرو، اطلاعات مالکان پلاک‌های خودرو باید در سامانه کامل باشد گفت: در این صورت تمامی تخلفاتی که به وسیله دوربین‌های کنترل سرعت و نظارتی ثبت شود حتما از طریق پیامک به صاحب خودرو ارسال می‌شود.

وی افزود: مالکان پلاک‌ها و خودرو‌ها برای تکمیل اطلاعات و پیگیری یا اعتراض به پیام‌های ارسال شده باید به پلیس راهور استان یزد مراجعه کنند.

اسدالله پور  عملیات نصب و پایش دوربین‌ها در مراکز شهر را برعهده‌ شهرداری و خارج از شهر را وظایف راهداری و پلیس راه عنوان کرد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت را سرعت مجاز در محدوده شهری دانست و با توجه به سرعت ۱۲۰ کیلومتر متداول در بزرگراه و آزادراه‌ها و تغییر سریع آن به ۶۰ کیلومتر، گفت: دوربین‌های ورودی شهری در سرعت‌ها تخفیف قائل می‌شوند.

وی با بیان این که اصلی‌ترین هدف در نصب دوربین‌های شهری،کاهش ترافیک است، گفت: دوربین‌های شهر به دو دسته کلی دوربین‌های نظارتی و دوربین‌های هوشمند یا ثبت تخلف تقسیم می‌شوند که دوربین‌های میادین و تقاطع‌ها دوربین‌های نظارتی و دوربین‌های کنترل سرعت در امتداد بلوار‌ها، دوربین‌های هوشمند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات