چهارراه پروین به نام "آتش‌نشانی" نامگذاری شد

چهارراه پروین به نام "آتش‌نشانی" نامگذاری شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: چهار راه پروین به نام "چهارراه آتش‌نشانی" نامگذاری شد.

محسن گلابی اظهار کرد: آموزش و پژوهش، وارد کردن ۲۰ دستگاه خودروی خریداری شده به ناوگان آتش نشانی، به کارگیری ۲۰۰ نیروی جدید، افتتاح دو ایستگاه جدید آتش نشانی، کلنگ زنی چهار تا هشت ایستگاه آتش نشانی همچنین ایجاد فضای پرنشاط برای کارکنان از دیگر اولویت‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سال ۹۸ است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره آموزش و پژوهش این سازمان اظهار کرد: در تفاهم‌نامه‌ای با سازمان تاکسیرانی آموزش ۲۳ هزار نفر از رانندگان تاکسی‌های گردشی، آژانس‌ها و اسنپ انجام خواهد شد، ادامه داد: برای آموزش دو هزار نفر راننده اتوبوس برنامه ریزی شده و تفاهم نامه‌ای در این راستا امضا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: میزان آموزش‌های ارائه شده توسط واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی اصفهان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ رشد ۳۱ درصدی داشته است .

وی با بیان اینکه چهارراه پروین به نام "چهارراه آتش‌نشانی" نامگذاری شد، افزود: رشته آتش‌نشانی در مقطع متوسطه در بخش کارودانش برای علاقه مندان اضافه خواهد شد .

گلابی با اشاره به فعالیت‌های معاونت پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: به محض دریافت درخواست استعلام از سوی مناطق شهرداری با بررسی نقشه‌ها، ایمنی آن‌ها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: نکته مهم این است که قیمت‌ها در تمام زمینه‌ها آنچنان افزایش یافته که اگر حادثه یا حریقی به کوچکترین وسیله آتش‌نشانی آسیب بزند شاید قدرت جایگزینی آن را نداشته باشیم، از این رو باید به مباحث پیشگیری توجه ویژه شود
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات