مهدی طبیب زاده عضو شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری شد

مهدی طبیب زاده عضو شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری شد

طی حکمی از سوی شهردار کرمان «مهدی طبیب‌زاده» به عنوان عضو شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاوزی شهرداری کرمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین در متن این حکم آمده است:

برادر بزرگوار جناب آقای مهندس مهدی طبیب زاده

با سلام

نظر به اهمیت وضرورت ساماندهی مشاغل شهری جهت پیشبرد اهداف شهرداری  کرمان در رسیدن به شهری شاداب، قابل سکونت برای حال وآینده وایجاد محیط زندگی مناسب ودور از هر گونه آلایندگی، نیازمند هم اندیشی وهمکاری با فعالان ونخبگان حوزه خدمات شهری می باشد تا بتوانیم بستری مناسب وپویا جهت کسب وکار وتوسعه اقتصادی شهر وشهرداری، همچنین رضایت شهروندان ایجاد کنیم.

بدین منظور با توجه به تعهد، تجارب، کارایی و شناخت کافی که از جنابعالی دارم و به استناد ماده پنج فصل سوم اساسنامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی به موجب این حکم به سمت «عضو شورای سازمان» منصوب می نمایم، از اهم وظایف جنابعالی بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به برنامه های میان مدت و بلند مدت سازمان در چارچوب دستورالعمل ها و بخشنامه ها ی ابلاغی، بررسی و تایید بودجه با رعایت بخشنامه مربوط، بررسی و تایید صورت های مالی و سایر وظایف محوله در اساسنامه می باشد. امیدواریم با اتکال به خداوند و همکاری سایر اعضا در پیشبرد اهداف موفق و موید باشید.

سید مهران عالم زاده

شهردار کرمان و رییس شورای سازمان ساماندهی مشاغل شهری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید dadanhokmtabibzade.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shoramashaghelshari۱.JPG
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات